تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
1398/2/31 سه‌شنبه حضور دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان رییس دفتر ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: طبق سنوات گذشته، امسال نیز دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان میزبان علاقمندان معارف الهی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قیصری با اعلام این خبر بیان داشت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، امسال با سه غرفه پاسخگویی و مشاوره، کودک و نوجوان و معرفی گروه های فرهنگی و تبلیغی در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان حضور دارد.

وی افزود: غرفه کودک و نوجوان با برگزاری برنامه و مسابقه های قرآنی، اوقاتی خوش همراه با آموزه های قرآنی برای کودکان و نوجوانان به ارمغان خواهد آورد.

رییس دفتر ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با حضور کارشناسان نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی در اصفهان غرفه ای برای پاسخگویی به سؤالات اخلاق، احکام، اعتقادی و خانواده، مراجعه کنندگان فراهم شده است.

شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان از 28 اردیبهشت تا 3 خرداد ماه 1398 از ساعت 17 الی 23  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان پذیرای بازدید کنندگان می باشد.


 



 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 161
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما