تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1398/2/30 دوشنبه بیش از 1000 مبلغ به شهرهای استان اصفهان اعزام شدند رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: بیش از 1000 مبلغ در ماه مبارک رمضان به شهرستان های این استان اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی در گفت و گویی عنوان داشت: مبلغان اعزامی به شهرستان های اصفهان در برنامه های ابلاغی برای سخنرانی، ترویج نماز و زکات، تفسیر قرآن، برپایی نماز جماعت و احکام و نهج البلاغه در ماه رمضان فعالیت دارند. 

وی گفت: در این ماه مبارک همچنین 400 مبلغ به استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان و خوزستان اعزام شدند. 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که امسال استان های سیل زده شرایط خاصی دارند، یادآور شد: این مبلغان بعنوان امداد فرهنگی به این مناطق اعزام شدند.

وی با اشاره به این که این ماه بهترین فرصت برای عبادت و جذب جوانان به مساجد است، تصریح کرد: تعامل فرهنگی و اجتماعی با مردم، رفع و رجوع بعضی مسائل فقهی اعتقادی و شبهات، پرسش و پاسخ و تقویت روابط فرهنگی و اجتماعی و دلداری و امداد سیل زدگان جزو این برنامه هاست.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امداد فرهنگی در مناطق آسیب زده جزو تجربه ها و برنامه هایی است که از سال گذشته در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه هم اجرا شد و بازخورد و نتایج خوبی به همراه داشت.

وی با اشاره به این که مبلغان اعزامی در ایام ماه مبارک رمضان به مباحث امداد فرهنگی می پردازند، اضافه کرد: در ایام عید تا ماه رمضان و بعد از وقوع سیل در استانهای لرستان و خوزستان طلبه ها با هدف ارائه کمک و مشارکت در فعالیت های خدماتی به این مناطق اعزام شدند.

مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پنج رده عمومی، تخصصی، نخبه، پیشکسوت و چهره های ماندگار دسته بندی می شوند.

در زمان حاضر مبلغانی در زمینه مسیحیت، زبانهای خارجی انگلیسی، فرانسوی، چینی، اسپانیایی و عربی، فرقه های نوظهور و مشاوره خانواده، تربیت کودک و زبان اشاره تربیت شده اند.

در زمان حاضر بیش از سه هزار و 700 مبلغ در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دارای پرونده تبلیغی هستند.

مبلغان این دفتر پس از شرکت در آزمون های مختلف جذب و با گذراندن دوره های لازم مجوز تبلیغات دینی را اخذ می کنند.



مشاهده در خبرگزاری ایرنا

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 343
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما