تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی زنده دل، رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی زنده دل، رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1398/2/3 سه‌شنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ویژه مبلغان اعزامی به مناطق سیل زده برگزار می کند کارگاه آموزشی مواجهه با بحران رییس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کارگاه آموزشی مواجهه با بحران ویژه مبلغان برادر و خواهر اعزامی به مناطق سیل زده کشور توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی زنده دل گفت: تصمیم گیری درست و در لحظه و هنگام مواجهه با پدیده ها و بحران ها در خط مقدم، اموری است که با آموزش به دست خواهد آمد.

وی مفهوم شناسی بحران را تبیین کرد و گفت: از منظر روانشناسیِ سلامت، «بحران» به معنای شرایطی است که در آن، فرد در برابر یک موقعیت تهدید کننده قرار می گیرد و تعادل جسمی و روانی خود را از دست داده، با اختلالات عاطفی و رفتاری مواجه می شود. این حالت می تواند از چند ساعت تا چند هفته به طول انجامد.

رییس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: حالت بیان شده را روانشناسان، با مفاهیمی همچون اضطراب، دل نگرانی، وحشت، بیم و ناراحتی، و فشارهای روانی (اِسترِس) توصیف می کنند.

وی تصریح کرد: دوره با موضوع امداد فرهنگی و با دو دید روان شناسی و جامعه شناسی و آشنایی با کمک های اولیه پزشکی برگزار می شود تا طلاب، روحانیون و مبلغان با آمادگی هرچه بیشتر در این گونه شرایط حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین زنده دل در پایان با بیان این که حضور در کارگاه برای کلیه طلاب آزاد می باشد، گفت: کارگاه روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 1398 از ساعت 8 صبح تا 18 در  سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ برگزار خواهد شد.


مشاهده در خبرگزاری حوزه




 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 145
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما