تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
روح الله بابایی، معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
روح الله بابایی، معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1397/12/22 چهارشنبه مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) برگزار می کند؛ کارگاه روش پایان نامه و مقاله نویسی به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، کارگاه روش پایان نامه نویسی و مقاله نویسی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح الله بابایی، رییس اداره پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیّد احسان رفیعی علوی، استادیار علمی فقه مضاف دانشگاه باقر العلوم علیه السلام و عضو گروه پیوستی فقه و حقوق دانشگاه امام صادق علیه السلام ویژه طلاب برادر کارشناسی ارشد رشته فقه سیاسی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که این کارگاه در دو مرحله خواهد بود گفت: مرحله اول آشنایی با طرح پژوهش در علوم انسانی و اسلامی و روش انتخاب موضوع برای عنوان یک پایان نامه و مقاله علمی است.

رییس اداره پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) ادامه داد: در این مرحله روش تبدیل یک موضوع به یک عنوان پایان نامه یا مقاله توضیح داده می شود و روش پژوهش برای طلاب بیان شده و مراحل انتخاب موضوع تا پروپزال نویسی به صورت گام به گام ذکر و ویژگی های مهم یک پروپزال دقیق علمی بیان می شود.

وی مرحله دوم را ارائه یک فعالیت کلاسی توسط طلاب عنوان کرد و گفت: هر طلبه باید طبق الگوی استاد یک موضوع تخصصی انتخاب کرده و مراحل بعدی آن تا نوشتن پروپزال را انجام داده و به استاد ارائه دهد.

بابایی تصریح کرد: این کارگاه که در سه جلسه ادامه خواهد داشت و در هر جلسه مهارت های نوشتن یک پایان نامه یا مقاله علمی و آشنایی با برنامه Word، سامانه پژوهشیار، نرم افزار نتورک و معرفی منابع دست اول و ویژگی های مهم مرتبط با یک پایان نامه یا مقاله بیان می شود.

کارگاه «روش پایان نامه و مقاله نویسی» روز پنج شنبه 23 اسفند ماه 1397 ساعت 9 صبح الی 12 در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ برگزار می شود.


 

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 440
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما