تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قیصری، رییس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قیصری، رییس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1397/12/20 دوشنبه به واسطه جشنواره بچه های انقلاب صورت گرفت؛ آشنایی بیش از ۲۵ هزار دانش‌آموز با دستاوردهای انقلاب اسلامی دبیر جشنواره بچه‌های انقلاب گفت: مربیان شرکت کننده در جشنواره بچه‌های انقلاب، ۵۰۰ برنامه در مدارس شهرهای مختلف استان اجرا کردند که اگر میانگین فراگیران هر برنامه را ۵۰ نفر در نظر بگیریم، جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر را شامل می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام محمد قیصری در آیین اختتامیه جشنواره بچه‌های انقلاب اظهار کرد: در روزهایی که دشمنان سیلی خورده انقلاب به ویژه آمریکا و اسرائیل تصمیم داشتند در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این جشن را به کام ملت تلخ کنند، خدا این توفیق را به ما داد تا با حمایت‌های ویژه دفتر تبلیغات اسلامی، جشنواره بچه‌های انقلاب را برگزار کنیم.

وی افزود: تلاش کردیم تا موجی از شور و نشاط همراه با آموزش معارف دینی و انقلابی در قالب اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مدارس شهرهایی همچون اصفهان، مبارکه، دیزیچه، زرین‌شهر، فولادشهر، جرقویه و هرند ایجاد شود.
دبیر جشنواره بچه‌های انقلاب ادامه داد: ثبت‌نام برای شرکت در جشنواره از ۲۲ دی‌ماه سال جاری همزمان با میلاد حضرت زینب(س) آغاز شد و تا ۳۰ دی‌ماه به طول انجامید که در این بازه زمانی، ۱۷۶ نفر برای شرکت در جشنواره ثبت‌نام کردند.

حجت‌الاسلام قیصری اضافه کرد: در روزهای دوم و چهارم بهمن‌ماه سال جاری، سه کارگاه علمی آموزشی مهارتی با موضوعات معارف انقلابی برای کودکان، معارف دینی برای کودکان و نوجوانان و قالب‌های دینی انقلابی برای کودکان و نوجوانان برگزار شد که از میان ۱۷۶ نفر ثبت‌نام کننده، ۹۸ نفر در این کارگاه‌ها شرکت کردند.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان با توجه به محتوای کارگاه‌ها موظف شدند در بازه زمانی پنجم تا یازدهم بهمن‌ماه، طرح درس ارائه دهند، طرح درس‌هایی که ویژه دهه فجر بوده و همراه با آموزش معارف دینی و انقلابی و پیوند میان این دو برای اجرا در مدارس باشد. از میان ۹۸ نفر، ۴۰ نفر طرح درس ارائه دادند که برگزیدگان در قالب گروه‌های تبلیغی و با هماهنگی آموزش و پرورش، سپاه و بسیج حدود ۵۰۰ برنامه در مدارس شهرهای استان اجرا کردند که اگر بر فرض هر برنامه‌ای به طور میانگین، ۵۰ نفر فراگیر داشته باشد، جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر را شامل می‌شود.

دبیر جشنواره بچه‌های انقلاب خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج فرم‌های ارزیابی که در این مدارس توزیع شد، تقریبا ۹۹ درصد مدیران و مربیان پرورشی اجرای مربیان شرکت کننده در جشنواره بچه‌های انقلاب را عالی و تعداد انگشت‌شماری از این برنامه‌ها را خوب ارزیابی کردند.

وی افزود: مربیان موظف بودند در بازه زمانی مشخص، ۲۰ دقیقه از بهترین اجرای خود را در قالب فیلم یا فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره بفرستند تا مورد ارزیابی داوران قرار گیرد. از میان ۵۰۰ برنامه، ماحصل ۴۰ برنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از این میان، ۷ نفر انتخاب شدند. از این ۷ نفر، ۵ نفر شایسته تقدیر شناخته شده و دو نفر مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. هیئت داوران با توجه به پارامترهای در نظر گرفته شده به لحاظ کمیت، کیفیت و محتوا، شخصی را که حائز اکثریت امتیازات و مقام اول باشد، شایسته این عنوان ندانستند.

حجت‌الاسلام قیصری تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره بچه‌های انقلاب این بود که مربیان جدید کودک و نوجوان معرفی و شناخته شوند که این مهم اتفاق افتاد.

لازم به ذکر است اختتامیه «جشنواره بچه های انقلاب» در ایام گرامیداشت میلاد خجسته حضرت زهرا سلام الله علیها، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر روز چهارشنبه 8 اسفند ماه 1397 از ساعت 15 الی 18 با معرفی چهره های جدید مربیگری کودک و نوجوان و اهدای جایزه برترین ها با حضور حجت الاسلام و المسلین استاد راستگو در سالن حکمت باغ غدیر اصفهان به کار خود پایان داد.

 





برای مشاهده همه تصاویر اینجا کلیک کنید.


 

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 231
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما