تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
دوره تخصصی تربیت مربی «نقد بهائیت»
دوره تخصصی تربیت مربی «نقد بهائیت»
1397/11/30 سه‌شنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند؛ دوره تخصصی تربیت مربی «نقد بهائیت» رییس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دوره تخصصی تربیت مربی «نقد بهائیت» توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با همکاری گروه فرهنگی تبلیغی عصر ویژه طلاب و مبلغان برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زنده دل با بیان این که طلابی می توانند در این دوره شرکت کنند که گواهی شرکت در دوره عمومی را داشته باشند افزود: داشتن سابقه تبلیغی مؤثر حداقل 100 روز، ارائه گواهی اشتغال به پایه 7 و بالاتر،  ارائه تعهد تدریس در حداقل 2 دوره عمومی و قبولی در مصاحبه از دیگر شرایط پذیرش در این دوره می باشد.

وی با اشاره به اینکه گواهی معتبر پایان دوره و گواهی تدریس به شرکت کنندگاه ارائه خواهد شد، گفت: اولویت در اعزام به عنوان مبلغ تخصصی، تدریس در دوره ها و کارگاه های نقد بهائیت و مشارکت در پروژه های تحقیقاتی از دیگر امتیازات شرکت در این دوره خواهد بود.

رییس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از مهلت ثبت نام تا پایان بهمن ماه 1397 خبر داد و گفت: علاقه مندان برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

وی در پایان گفت: جلسه تمهیدیه در اسفند ماه 1397 و شروع کلاس ها از اردیبهشت 1398 برگزار خواهد شد.


 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 174
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما