تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
جشنواره چهل چراغ
1397/10/26 چهارشنبه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ جشنواره «چهل‌چراغ» آغاز به کار کرد/۲۲ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار مدیر گروه فرهنگی تبلیغی شمیم بهشت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از انتشار فراخوان ارسال ‌آثار جشنواره چهل چراغ در قالب های عکس، فیلم، صوت، گرافیک و متن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، خانم اکبری در گفتگویی عنوان داشت: در آستانه جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری گروه فرهنگی تبلیغی شمیم بهشت و اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اقدام به برگزاری جشنواره «چهل چراغ» کرده است.

وی افزود: فراهم سازی بستر کارآفرینی فرهنگی و انقلابی برای دانش آموزان و نوجوانان از دریچه ایجاد انگیزش و تولید آثار مدرسه ای از جمله اهداف این جشنواره است که به عنوان ایده برتر کشوری در مسابقات ایده پردازی «ایده های مدرسه ای» انتخاب شده است.

اکبری با بیان اینکه این جشنواره از ۱ بهمن الی ۷ اسفند برگزار می شود، اظهار داشت: جشنواره چهل چراغ در سه مرحله ارسال آثار، ارزیابی و داوری آثار و اعلام نتایج برگزار و در پایان به 40 نفر از برگزیدگان در چهار رده جوایزی نقدی اهدا می شود و در نهایت آثار برگزیده برای استفاده و خرید به مدارس معرفی و سود حاصل از آن به صاحب ایده و اثر پرداخت می شود.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند برای عضویت در طرح و دریافت راهنمایی عدد 40 را به سامانه پیامکی 10003054 ارسال نموده و یا از طریق پایگاه اینترنتی www.Madresetarh.ir ثبت نام کرده و آثار خود را تا ۲۲ بهمن در قالب عکس، فیلم، صوت(سرود، دکلمه و...)، متن(شعر، داستان و...) و گرافیک (پوستر، بروشور، روزنامه دیواری) با موضوعات دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، چهل سالگی انقلاب و دستاوردهای انقلاب ارسال نمایند.


مشاهده در خبرگزاری شبستان
 


 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 167
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما