تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
کرسی آزاداندیشی ولایت فقیه
1397/10/30 يكشنبه با حضور آیت الله مهدوی برگزار خواهد شد؛ کرسی آزاد اندیشی ولایت فقیه؛ مشروعیت و مقبولیت در آستانه چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران با حضور آیت الله مهدوی عضو محترم مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه موقت اصفهان و استاد درس خارج فقه و اصول، کرسی آزاد اندیشی ولایت فقیه؛ مشروعیت و مقبولیت برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمّد علیجانی رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سئوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به پرسش های مردم به ویژه قشر جوان از کارشناسان مرکز ملّی پاسخگویی پیرامون اصل ولایت فقیه و مباحث مبنایی این اصل، موضوع کرسی آزاد اندیشی ولایت فقیه، مشروعیت و مقبولیت برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه به صورت مشترک بین نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی و پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و دبیرخانه کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیجانی از برگزاری کرسی آزاداندیشی ولایت فقیه؛ مشروعیت و مقبولیت در روز چهارشنبه سوم بهمن 1397 در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از ساعت 10 الی 12 خبر داد و گفت: طلاب و استادان حوزه علمیه باید برای اعلام حضور ثبت نام(dte.bz/korsii) نمایند.


مشاهده در خبرگزاری رسا

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 528
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما