تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
کارشناسی ارشد فقه سیاسی
1397/10/24 دوشنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند؛ دوره کارشناسی ارشد فقه سیاسی برای سال تحصیلی آینده معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد دفتر دانشگاه باقرالعلوم(ع) در رشته فقه سیاسی برای طلاب برادر در اصفهان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، عبدالمجید خطیب درباره ثبت نام سال تحصیلی 99-98 در رشته کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام)، گفت: با تأسیس دفتر دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم در اصفهان، سومین دوره مقطع کارشناسی ارشد برگزار می شود.

معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اصفهان‏ افزود: ثبت نام متقاضیان  از روز 10 دی ماه تا 1 بهمن ماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir  امکان پذیر است.

وی درباره شرایط متقاضیان برای پذیرفته شدن در این رشته، اظهار داشت: داوطلبان باید از طلاب رسمی حوزه علمیه باشند، طلابی که مدرک علمی سطح 2 یا اشتغال به تحصیل در سال آخر سطح دو که تا تاریخ 31 شهریور 97 فارغ التحصیل می شوند را دارا باشند می توانند ثبت نام کنند، همچنین داشتن مدرک کارشناسی وزارت علوم به همراه گواهی پایه 7 حوزه علمیه برای ثبت نام برادران کافی خواهد بود.

خطیب افزود: تمامی طلابی که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم در این رشته ها ثبت نام کرده اند نیز می توانند در آزمون اختصاصی که زمان ثبت نام آن به زودی اعلام خواهد شد، شرکت کنند، بدیهی است طلابی که هم در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و هم در آزمون اختصاصی ویژه طلاب ثبت نام نمایند، شانس قبولی آن ها دو برابر کسانی است که صرفاً در یک آزمون ثبت نام کرده اند.

‏وی در رابطه با مکان برگزاری دوره، ابراز داشت: این رشته در مکان مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.

معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) ‏اظهار داشت: امکان ثبت نام حضوری در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ، ساختمان شماره1، طبقه همکف اتاق 205 از ساعت 9 صبح الی 16 برای برادران طلبه وجود دارد، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای در پیام رسان های سروش، بله و ایتا به نشانی @boustu عضو شوند یا به سایت دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) به نشانی www.Bou.ac.ir مراجعه یا با شماره تلفن ‏4-03132208001 داخلی 7222 در ساعات 9 الی 16 تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه تحصیل در این رشته ها برای طلاب رایگان است، افزود: به فارغ التحصیلان دانشنامه کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری اهدا خواهد شد.


مشاهده خبر در خبرگزاری حوزه
برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.
 

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 263
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما