تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
کارگاه اصول و منطق اقناع در دروس معارف
1397/10/24 دوشنبه پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند؛ کارگاه بررسی اصول و منطق اقناع در دروس معارف رییس اداره پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته دفتر تبلیغات اسلامی گفت: کارگاه آموزشی «اصول و منطق اقناع در دروس معارف» ویژه اساتید گروه معارف و دروس الهیاتی برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حامد اهتمام با اعلام این خبر گفت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه اصفهان و گروه معارف دانشگاه اصفهان این کارگاه را برگزار می کنند.

وی با بیان این که در این جلسه محتوای کتاب های اندیشه 1و2 مورد نقد قرار خواهد گرفت گفت: حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسن اسلام استاد تمام دانشگاه ادیان و مذاهب مسؤلیت محتوایی جلسه را بر عهده خواهند داشت.

رییس اداره پژوهشکده الهیات و خانواده از مهلت ثبت نام تا 30 دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: علاقه مندان برای حضور باید با شماره 37932590 تماس حاصل نمایند

وی در پایان گفت: کارگاه روز چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت 8 صبح الی 12 در تالار گروه معارف دانشگاه اصفهان برگزار و گواهی برای حاضران صادر خواهد شد.


مشاهده در خبرگزاری ایکنا
 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 221
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما