تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
تدبر در قرآن
1397/7/23 دوشنبه در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود دوره تربیت مربی تدبر در قرآن با تکیه بر روش های نوین اندیشه ورزی در قرآن دوره جامع تربیت مربی تدبّر در قرآن کریم ویژه طلاب خواهر و برادر برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی، رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره کرد که ایشان فرمودند: « بحمدالله امروز جامعه‌ی ما با قرآن مأنوس شده‌اند. البته ما به این قانع نیستیم؛ ما معتقدیم همه‌ی آحاد جامعه باید با قرآن ارتباط برقرار کنند، بتوانند قرآن را بخوانند، بتوانند قرآن را بفهمند، بتوانند در قرآن تدبر کنند. آنچه که ما را به حقایق نورانی میرساند، تدبر در قرآن است».

وی گفت: این دوره به همت گروه تبلیغی جبهه اندیشه ورزی انقلاب اسلامی و با همکاری مرکز تدبر در کلام وحی و با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.

شجاعی هدف از برگزاری این دوره را آشنا شدن علاقه مندان با مفهوم و روش تدبّر در قرآن کریم عنوان کرد و گفت: دوره تدبّر در قرآن کریم با تکیه بر روش های نوین اندیشه ورزی در قرآن برگزار می شود.

وی بیان کرد: در کلاسهای قرآن به صورت پراکنده و به شیوه استاد محور و سلیقه ای، برخی آیات و معارف قرآن کریم بیان می شود و ضابطه‌ ای برای تدبّر در قرآن به صورت مدون در اکثر این مراکز وجود ندارد.

رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان انس با قرآن و درک معارف نظام مند و کارآمد آن در سوره‌ها را محور بحث عنوان کرد و گفت: کلاس ها به شیوه مخاطب‌محور و کارگاهی برگزار می شود.

وی اذعان داشت: دوره در دو سطح می باشد، سطح اول معرفتی است که در قالب 3 ترم 120 ساعته برگزار و کسانی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند می توانند در دوره بعدی شرکت کنند.

شجاعی ادامه داد: دوره تکمیلی، دور مهارت و تربیت مربی در قالب یک دوره 40 ساعته می باشد که در پایان گواهی نامه مربی گیری از طرف مرکز تدبّر در کلام وحی صادر خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09907207316 ارسال نمایند.





 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 352
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما