تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
مجید شجاعی، رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
مجید شجاعی، رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1397/5/24 چهارشنبه واگذاری فعالیت قطب های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی به تشکل های طلبگی رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فعالیت های آموزشی، پژوهشی و ترویجی ابلاغی از میزهای تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در فرصتی برابر به گروه ها و تشکل های طلبگی واگذار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی با منحصر به فرد خواندن این طرح در کل مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی بیان داشت: سفارش نامه طرح از پنج واحد آموزش، پژوهش، تبلیغ، هنری و پاسخگویی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بعد از تصویب در شورای معاونان از طریق شبکه های اجتماعی علی السویه و به صورت عمومی در دسترس همه ی گروه ها و تشکل های طلبگی قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی برای آشنایی با طرح ها گفت: در این جلسه مسئول هر واحد طرح های اختصاصی خود را توضیح و در پایان نکات حقوقی واگذاری طرح ها تبیین شد و بعد از آن در یک بازه زمانی 10 روزه طرحنامه ها در پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir ثبت شد.

شجاعی تصریح کرد: در ادامه گروه ها و تشکل های طلبگی در جلسه ای که با حضور اعضای شورای پذیرش برگزار شد به تبیین محور تخصصی فعالیت گروه و همچنین سوابق و توانمندی گروه خود پرداخته و در ادامه دفاعیات خود را از طرح های ارسالی بیان کردند.

وی یکی از وظایف اصلی شورای پذیرش را توازن در واگذاری فعالیت به گروه ها عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه یک طرح ممکن بود چند متقاضی داشته باشد، با توجه به اطلاعات واصله و دفاعیات در حضور مسؤلین هربخش، انتخاب گروه برای آن فعالیت انجام شد.

رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از دریافت 192 طرح که فراتر از پیش بینی و انتظار بود خبر داد و گفت: بعد از بررسی تخصصی تعداد 61 طرح از 41 گروه مورد پذیرش قرار گرفته و برای انعقاد قرارداد به بخش مربوطه ابلاغ شده است.


 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 330
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما