تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
جذب مبلغ هنری و مجازی خواهران طلبه
1397/4/20 چهارشنبه در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حال انجام است اجرای طرح جذب مبلغ هنری و مجازی خواهران طلبه رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اجرای طرح جذب مبلغ هنری و مجازی به منظور توانمندسازی و سازماندهی طلاب خواهر در عرصه‌های نوین تبلیغی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری ایکنا، مجید شجاعی در خصوص فراخوان جذب مبلغ هنری و مجازی ویژه طلاب خواهر اظهار کرد: هدف از این طرح، تشکیل بانک اطلاعاتی و به کارگیری مبلغان خواهر است.

وی افزود: در سال‌های اخیر، مبلغان خواهر فعالیت خوبی از خود نشان داده‌اند، ولی متأسفانه فقط به صورت سنتی و شفاهی فعالیت کرده و به عرصه هنر ورود نکرده‌اند، لذا برای توانمندسازی، سازماندهی و تشکیل گروه‌های تبلیغی تصمیم گرفتیم طلاب خواهر علاقمند به فعالیت‌های هنری را شناسایی کرده و آموزش دهیم تا در خصوص استفاده از ابزار هنر در زمینه فعالیت‌های تبلیغی به توانمندی دست پیدا کنند.

رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: طلابی که در این دوره شرکت می‌کنند، در قالب گروه‌های تبلیعی چهار تا ده نفره سازماندهی شده و طرح‌هایی به آنها واگذار می‌شود. اگر گروهی قصد اجرای طرحی را داشت، ما به لحاظ آموزشی، مالی و تأمین فضا و مکان مورد نیاز آنها را مورد حمایت قرار داده و مشاوره حقوقی و فنی ارائه می‌دهیم.

شجاعی اضافه کرد: این فراخوان در زمینه ادبیات و هنر مکتوب، فضای مجازی اعم از شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها، وبلاگ‌ها، پیام‌رسان‌ها و رسانه، فیلم و انیمیشن به جذب طلاب خواهر می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این طرح تا پایان تیرماه تمدید شده است و تاکنون حدود دویست نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، کلاس‌ها نیز از اول مردادماه تشکیل می‌شود.



 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
فايلها
Morsalat_ir_110.jpg 27.783 KB
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 446
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما