تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر صافی اصفهانی رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و سرپرست مؤسسه آموزش عالی مجتهده امین(ره)
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر صافی اصفهانی رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و سرپرست مؤسسه آموزش عالی مجتهده امین(ره)
1397/3/17 پنجشنبه در ماه مبارک رمضان امسال؛ هفتمین دوره قرآن و تربیت در اصفهان برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین صافی اصفهانی گفت: هفتمین دوره قرآن و تربیت ویژه ماه مبارک رمضان با موضوع منطق پاسخ دهی قرآن کریم به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر صافی رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با اعلام این خبر، تصریح کرد: در این دوره، حجت الاسلام و المسلمین سعید بهمنی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از شهر مقدس قم به عنوان استاد دوره دعوت کردیم. ایشان یکی از محققان و پژوهشگران برجسته کشوری در حوزه مطالعات قرآنی است.

وی ادامه داد: گسترش سواد تفسیری طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان و توسعه نگاه نوین و کاربرد محور به قرآن کریم که از تأکیدات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به قرآن کریم و آموزه‌های آن است، از اهداف برگزاری دوره سنواتی قرآن و تربیت در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است.

حجت الاسلام و المسلمین صافی گفت: علاقمندان برای دریافت فایل‌های صوتی دوره می‌توانند به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هفتمین دوره قرآن و تربیت از 29 اردیبهشت تا 8 خرداد ماه 1397 به مدت 10 روز از ساعت 9 الی 11 صبح در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار و با استقبال گسترده طلاب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی و جمعی از مبلغان و فضلای حوزه علمیه اصفهان مواجه شد.

لازم به ذکر است گواهی پایان دوره به همراه یک جلد کتاب ارزشمند «منطق پاسخ دهی قرآن» که از تألیفات استاد این دوره است، به شرکت کنندگان در این دوره اعطا شد.

 
برای دریافت فایل های صوتی و متنی دوره بر روی تصویر زیر کلیک کنید.







برای مشاهده همه تصاویر اینجا کلیک کنید.

مطالعه خبر در خبرگزاری حوزه



 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 541
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما