تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
پنجاهمین شماره از فصلنامه «اخلاق» ویژه خانواده و فضای مجازی
پنجاهمین شماره از فصلنامه «اخلاق» ویژه خانواده و فضای مجازی
1397/3/8 سه‌شنبه حجت‌الاسلام و المسلمین هادی خبر داد: پنجاهمین شماره از فصلنامه «اخلاق» ویژه خانواده و فضای مجازی منتشر شد عضو هیأت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان درباره شماره اخیر فصلنامه اخلاق گفت: شماره 50 این فصلنامه اخلاق چاپ و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر هادی عضو هیأت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که فصلنامه «اخلاق» دارای رتبه علمی ترویجی است، اظهار داشت: این فصلنامه توسط پژوهشکده الهیّات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده و چاپ می‌شود.

وی با بیان این که نه مقاله در این شماره به چاپ رسیده است، اظهار داشت: «ضعف سواد رسانه در استفاده از فضای مجازی و پیامدهای اخلاقی آن»، «راهکارهای اخلاقی قرآنی در ارتقای سواد استفاده از فضای مجازی در خانواده»، «راهمکارهای صیانت از خانواده در برابر آسیب های فضای مجازی»، «نظارت خانواده بر اطلاعات و ارتباطات فرزندان در شبکه های اجتماعی از منظر اخلاق» و «تأثیرات اخلاقی استفاده از فضای مجازی بر پیوند زناشویی و روابط فرزندان در خانواده» برخی از عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره از فصلنامه می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین هادی با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، فصلنامه را در تحقق به اهداف خود یاری رسانند.

لازم به ذکر است علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه www.Aakhlagh.Morsalat.ir  و پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

برای دریافت PDF شماره 50 فصلنامه اخلاق اینجا کلیک کنید.





 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1210
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما