تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین اصغر هادی، عضو هیأت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین اصغر هادی، عضو هیأت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1397/1/23 پنجشنبه حجت‌الاسلام و المسلمین هادی خبر داد: فصلنامه «اخلاق» بر پله چهل و نهم ایستاد عضو هیأت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان درباره شماره اخیر فصلنامه اخلاق گفت: شماره 49 این فصلنامه اخلاق چاپ و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر هادی عضو هیأت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: فصلنامه «اخلاق» رتبه علمی ترویجی خود را در سال 1391 از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور دریافت نموده است.

وی با بیان این که نه مقاله در این شماره به چاپ رسیده است، اظهار داشت: «بررسی نهی از سرگرمی در سبک زندگی اصفهان»، «خوش خلقی همسران و تحکیم خانواده در کلام اهل بیت علیهم السلام»، «بررسی نقش سازنده فضایل اخلاقی در سلامت روانی با رویکرد  دینی - روان شناختی»، «بازنمای جامعه ی تربیت پذیر و شیوه های ارتقای آن»، «بررسی ارتباط دین داری با ارتکاب به جرم در میام جوانان ورزشکار» برخی از عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره از فصلنامه می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین هادی عنوان داشت: این فصلنامه توسط پژوهشکده الهیّات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده و چاپ می‌شود.

وی با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، فصلنامه در تحقق اهداف فصلنامه یاری رسانند.

حجت الاسلام و المسلمین هادی با بیان اینکه مقالات ارسالی باید در سطح علمی پژوهشی باشند، ابراز داشت: فصلنامه در حال ارتقاء علمی است و بنابراین می طلبد تا سطح علمی مقالات نیز قابل قبول باشد.

لازم به ذکر است علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه www.Aakhlagh.Morsalat.ir  و پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.


برای دریافت شماره 49 فصلنامه اخلاق اینجا کلیک کنید.

مشاهده خبر در خبرگزاری حوزه
مشاهده خبر در خبرگزاری رسا
مشاهده خبر در خبرگزاری ایکنا




 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1300
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما