تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
شهید محمدآقا جهانگیری
شهید محمدآقا جهانگیری
1397/1/18 شنبه شهدا استثنائی بودند و وجه استثنائی بودنشان در وظیفه شناسی آنان بود در دیدار مدیر، معاونین، طلاب و مسئولین مؤسسه آموزش عالي حوزوي مجتهده امین با خانواده شهید محمدآقا جهانگیری بر وظیفه شناسی شهدا به عنوان یک الگو برای جوانان تأکید شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری شبستان، در دیدار مدیر، معاونین، طلاب و مسئولین مؤسسه آموزش عالي حوزوي مجتهده امین با خانواده شهید محمدآقا جهانگیری، مادر شهید به  بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت و گفت:  ناراحت بودم از اينکه چرا پسرم گمنام شد و نتوانستيم پيكرش را تشییع کنیم؟ خدا را شاكرم که بعد از سی سال و چهار ماه پيكر فرزندم بازگشت، او را بغل کردم و بوسیدم  و فقط کارت پایان خدمت و ساعتش را که سی سال بود، در جیبش بود به ما دادند. 

وي در مورد خصوصیات اخلاقی شهید گفت: فرزند من بسیار شجاع بود، برای اسلام و حفظ دین و حفظ ناموس به جبهه هاي حق عليه باطل رفت و شهید شد، من از این که در اين راه قرار گرفت ناراحت و ناراضی نیستم ولی به هرحال تحمل داغ و مصيبت مشکل است. 

در ادامه پدر شهید در مورد اخلاق و خصوصیات شهید گفت: همیشه در نماز جماعت شرکت می‎کرد و حرف بدی از دهان و زبان او خارج نمی‎شد،  خدا را شکر می‎کنیم که به راه دین رفت، شهید شد و به رحمت خدا رسید. 

در بخش دیگری از این دیدار خواهر شهید گفت: ما فکر می کنیم که شهدا استثنائی بودند ولی وجه استثنائی بودنشان آن چیزی نیست که ما فکر می‎کنیم بلکه شهدا در وظیفه شناسی شاخص بودند و شاید نمازشان مثل نماز ماها بوده ولي اخلاصشان خاص بوده که دلباخته می ‎شدند و پرواز می‎کردند. یکی از دلایل جبهه رفتن برادر ما این بود که می‎خواستند خدمتی بکنند و از بودن در خانه و دیدن کار کردن پدر و بیکاری خود ناراحت بودند. 

وی در مورد وصیت نامه شهید گفت: شهید در وصیت نامه اسم تک تک فامیل و هم ولایتی‎ها و بستگان دور و نزدیک را می‎برد و حق صله رحم را به جا می‎آورد. از ویژگی های دیگر ایشان تواضع و دلدادگی به والدین بود، کمک به دیگران و دستگیری از ناتوانان از صفات بارز ایشان بود و تا آنجا که می‎توانست به دیگران کمک می‎کرد.


 






 


 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
فايلها
Morsalat_ir.jpg 43.041 KB شهید محمدآقا جهانگیری
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1016
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما