تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
مجید شجاعی، رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
مجید شجاعی، رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1396/12/24 پنجشنبه دفتر تبلیغات اسلامی میزبان جشنواره بازی از دریچه دوربین رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری جشنواره تخصصی عکاسی با موضوع بازی، هم بازی و اسباب بازی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، مجید شجاعی رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، هدف از اجرای این جشنواره را افزایش دانش و مهارت های انتخاب و مصرف بازی و اسباب بازی در خانواده عنوان کرده افزود: آثار در دو قالب تک عکس و مجموعه عکس (دارای سناریو) در این جشنواره پذیرفته خواهد شد. این مسابقه در دو بخش برگزار میشود: بخش اول عکس هایی که با دوربین عکاسی دیجیتال حرفه ای عکاسی شده اند و بخش دوم تصاویری که با دوربین تلفن همراه گرفته شده باشند.

شجاعی گفت: این جشنواره که به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با همکاری میز تخصصی سبک زندگی اسلامی برگزار میشود با تاکید بر لزوم توجه به موضوع بازی خاطرنشان کرد: موضوع از آن جهت اهمیت دارد که با توجه به حضور گسترده بازی در اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و تاثیر فزاینده آن به ویژه بازی های رایانه ای در ساحات مختلف آدمی اعم از باور، عاطفه، رفتار و ابعاد مختلف فردی، خانوادگی، اجتماعی و اشتغال و با عنایت بر این اصل که اولین گروهی که کودک بعد از خانواده عضو آن میشود گروه همبازی است که از این طریق همکاری، همدلی، احساس تعلق به گروه و مفهوم اجتماعی شدن را میآموزد و میپذیرد و روح خلاقیت و پرسشگری در او زنده میشود و به نوعی میتوان گفت بازی در همه شئون زندگی کودک و نوجوان حضور دارد.

وی افزود: شرکت در مسابقه برای کلیه افراد آزاد است و آثار شرکت کنندگان از طریق سایت www.Morsalat.ir  قابل ارسال به دبیرخانه جشنواره است که شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند فقط تصاویر مربوط به فضای بازی کودکان و نوجوانان پذیرش میشود و شرکت کنندگان در صورت لزوم باید قادر به ارائه ی نسخه ی اصلی عکس به دبیرخانه باشند.

رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مهلت ارسال آثار را پایان اسفند ماه 96 عنوان کرده افزود: به 10 اثر برگزیده در جشنواره جوایز نقدی اهدا خواهد شد.






 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 868
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما