تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
دکتر سید احمد نواب، مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج)
دکتر سید احمد نواب، مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج)
1396/12/21 دوشنبه انقلابی ماندن بهتر و سخت تر از انقلابی بودن است مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج) گفت: انقلاب اسلامی ایران با بلوغ ۴۰ ساله خود به افراد انقلابی ثابت قدم نیاز دارد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری شبستان، نشست سیاسی با  حضور  احمد نواب مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج) در مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی در این نشست به اهمیت انقلاب اسلامی و بلوغ چهل ساله آن علي رغم مشكلات و دشمني ها اشاره كرد و اذعان داشت: انقلابی ماندن بهتر از انقلابی بودن و دارای ارزش بیشتر است.

نواب بيان كرد: حجت الاسلام قرائتی تمثيل بسيار زيبايي بيان نمود که براي طي كردن يك مسير دو اتوبوس وجوددارد یکی مسافران سالم و بی نقص و منظم با يك راننده معتاد و بداخلاق و اتوبوسي خراب و ديگري داراي مسافران ناسالم ،داراي نقص و بدون اخلاق و يك راننده  خوب و با اخلاق و اتوبوس سالم.


وی ادامه داد: جريان غرب گرا همان اتوبوس مدرن و سالم است، اين جريان معتقد است اگر با اسرائيل و آمريكا كاري نداشته باشيم در مقابل خواسته هاي آنها عكس العملي نشان ندهيم همه چيز عالي خواهد بود اما با كدام راننده؟

مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج) گفت: سكان دار انقلاب ما معرف حضور دشمنان ماست، آنها به عادل بودن، باهوش بودن واهل تقوا بودنش اذعان مي كنند، پس راننده خوب و اخلاق مند است، اتوبوس انقلاب و اهداف آن نيز سالم هست، ولي در اين اتوبوس انسانهاي نادرست هم هستند كه بايد اصلاح شوند، اما وقتي اتوبوس و راننده ناسالم باشند، بايد منتظر دستپخت غربيها باشيم كه برايمان آماده مي كنند.


وی با اشاره به اینکه خداوند بشارت داده مستضعفين در عالم حكمفرما خواهند شد اظهار داشت: پس آينده روشني در پيش است.

نواب با بیان اینکه در ابتدای قیام امام حسین(ع) بیش از 2هزار نفر از مکه همراه امام شدند اما صحنه کربلا را که دیدند صحنه را ترک کردند، تصریح کرد: اینها انقلابی بودند ولی انقلابی نماندند چون به ظاهر گمان کردند آسایش و آرامش شان به خطر می افتد در صورتی که امام صادق(ع) فرمودند ما برای آسایش و آرامش دنیا، آفریده نشده ایم.

وی در ادامه به شباهت  رویداد حرارتی انقلاب با حرارت فلز اشاره کرد و گفت: فلز وقتی حرارت می بیند مقداری از آن مانند حباب می شود و از بین می رود و مقداری از آن ته نشین می شود، در انقلاب هم همین اتفاق افتاد و در نهايت  یک عده باقي ماندند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبري اصرار دارند انقلابي باشيد تصریح کرد: الان يكي از مجاهدتها دفاع از انقلاب اسلامی است هنر ما در حال حاضر اين است كه همانند قمر بني هاشم عمل کنیم، هميشه ايشان بعنوان ساقي دشت كربلا نام برده شدند ولي قبل از سقا بودن ايشان علمدار بود، خانمها بهترين گزينه اند براي علمداري، چادر يك خانم بعنوان يك علم است و بايد پرچم اسلام را كه همين چادر است در دانشگاه بالا بگيرند الان دشمنان چقدر هزينه مي كنند كه اين علم را از بين ببرند و بيندازند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج) ابراز داشت: دركربلا همه جاي پرچم تير باران شده بود به غير از جايي كه دست حضرت ابوالفضل بود، يعني ايشان در آخرين لحظه نيز پرچم را رها نكردند، علم و علمدار با هم زمين خوردند حضرت عباس(ع) تا آخرين لحظه علم را نگه داشت.

وی افزود: اوايل انقلاب شرايط اقتصادي ما بسيار بسيار بد بود، پودر لباسشويي وجود نداشت، مردم در تنگنا بودند در محله فقط يه ماشين لباسشویی بود كه در خدمت همه افراد محله بود و در عين حال همدلي ، انصاف به كرار ديده مي شد اما متاسفانه الان كم شده است.

نواب تأکید کرد: در شرایط حاضر فقر مشکل اساسی نیست، بلکه تبعیض و فاصله طبقاتی شدید بین مردم مشكل اساسي است. اگر در جامعه چيزي نيست براي همه نباشد نه اينكه يك عده آنقدر بخورند و ببرند و يك عده هيچ، يك نفر هزينه روزانه اش 30 ميليون است ويكي به نان شب محتاج.




 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 622
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما