تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
1396/9/1 چهارشنبه هر پایگاهِ مقاومت، یک هسته ی فنّاور یادداشتی از حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به مناسبت هفته بسیج.
شجره ای که بیش از سه دهه پیش به دست با برکت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در این سرزمین غَرس شد، امروز ثمراتش در جای جای میهن اسلامی در عرصه های امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، کارآفرینی، سازندگی و .... قابل مشاهده است.

اکنون برای آینده ای آباد و افقی بلند می بایست نهادهای جوان و انقلابی همچون بسیج، با شتاب بیشتر به ضرورت های روز جامعه بپردازند. امروز، جامعه به شدت نیازمند شور و نشاط، امید و بالندگی، حرکت و سازندگی است و بسیج با بدنه ی فعال، درون زا و انقلابیِ خود می تواند در تأمین این نیازها، خدمات شایانی در جامعه اسلامی داشته باشد.

آفرینشگری، آینده نگری و ژرف اندیشی، کلیدهای موفقیّت در دوران معاصر است. به نظر می رسد بسیج می تواند با حمایت از رویدادهای ایده پردازی، هسته های فناور، شرکت های دانش بنیان، مراکز رشدِ واحدهای فناور، فن بازار ها، ایده بازارها و .... زمینه ی شکوفاییِ جوانان و نوجوانانِ خودجوش و انقلابی را فراهم آورد. و این ظرفیّت انباشته و پر انرژی را در مسیر رشد و تعالی جامعه ی اسلامی قرار داده و مجاهدت علمی و فناوری را در اوج خود قرار بدهد.

لاجرم برای دستیابی به چنین افقی می بایست «پارک علم و فناوری بسیج» راه اندازی و در زمینه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی، سازندگی و ... از مراکز رشد تخصصی و واحدهای فناور حمایت شود تا به محلی برای رفت و شد بسیجیان و ایده پردازی و عرضه تکنولوژی های نوین در این حوزه ها تبدیل شود.

پارک های علم و فناوری، به عبارتی، دانشگاه های نسل چهارم هستند که با رویکردِ آفرینشگری و حمایت از ایده های خلاق و فنّاور شکل می گیرند و بستری برای رشد و شکوفایی ایده ها و نوآوری های جوانان و نوجوانان خواهند بود.

بسیج با ظرفیت های بالای خود قدرت و زمینه اداره ی پارک علم و فناوری را داشته و این امر خدمت بزرگی به نسل نوخاسته ی انقلابی و جوانان محسوب می شود.
 



 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 715
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما