تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
1396/9/1 چهارشنبه دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان و همراهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان در این دیدار پیرامون تاریخچه و نحوه فعالیت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان توضیحاتی بیان کرد و آمادگی دفتر را برای هرگونه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد.
 
وی با اشاره به شورای فرهنگ عمومی گفت: انتظار این است که شورای فرهنگ عمومی به صورت پیوسته تشکیل و موضوعات و مسایل فرهنگی استان مورد بررسی دائمی قرار بگیرد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این دیدار با خیر مقدم به حاضران و با بیان اینکه تاریخ اصفهان با علم، فرهنگ و هنر گره خورده است، گفت: در کار فرهنگی پختگی و سلیقه را سهیم کرد تا نتیجه موثرتری حاصل شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: موفقیت در سایه تعامل، همدلی و همراهی اتفاق می‌افتد و باید همه ما در هدف گذاری و ماهیت همدل و متحد باشیم و در تصمیم گیری و تصمیم سازی متمرکز و در کار اجرایی اشکال مختلف، تنوع و سلیقه مدنظر قرار گیرد
 
وی خاطرنشان کرد: از انجا که بخش زیادی از حوزه ماموریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در زمینه فعالیت های مذهبی، دینی و قرآن و عترت می باشد همراهی و همدلی نهادهای حوزوی و علمای بزرگ اصفهان به ویژه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه از مهمترین عوامل موفقیت در مسیر فرهنگی است و این اداره کل آمادگی دارد با همراهی و همکاری حوزه های علمیه، روحانیون و دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت های موثری در زمینه گسترش فرهنگ اصیل اسلامی داشته باشد.
 
خاطرنشان می شود، دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان و همراهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ٣٠ آبان در دفتر مدیرکل انجام شد.

 


 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 726
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما