تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
1396/7/16 يكشنبه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مطرح کرد؛ ورود «مه رویان سرخ‌پوش» به وادی امداد و نجات رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برای آموختن و افزایش قدرت و احاطه علم با لطف و اذن الهی باید اقدام کرد و در برابر بحث «آموزش» زانو زد، روحانی امدادگر «مه‌رویان سرخ‌پوشی» هستند که لباس قرمز خدمت بر تن دارند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی در همایش روحانی امدادگر استان اصفهان اظهار داشت: هسته مرکزی «تبلیغ» ترویج معارف دینی است اما طلاب و روحانیون می‌توانند با فراگیری مهارت‌هایی، این رسالت عظیم را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
 
وی افزود: در همین راستا یک روحانی می‌تواند با فراگیری مهارت کار با کودکان، دامنه کاری و مخاطبینش را توسعه ببخشد.
 
رئیس نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان اضافه کرد: برای افزایش ضریب تأثیرگذاری یک روحانی، لحن خوب برای روضه‌خوانی و با سوز دعا خواندن البته با اخلاص از مهمترین موارد است.
 
وی برای افزایش کیفیت فهم مخاطب گفت: یک روحانی ماهر از تمثیل برای شکل گیری دقیق‌تر استدلالات خویش بهره می‌برد.
 
حجت الاسلام و المسلمین قطبی جذابیت دادن به محتوا را از دیگر مهارت‌های یک مبلغ دانست و بیان داشت: گاهی محتواها یکسان است اما طلبه‌ای با استفاده از شعر و داستان و همچنین فراز و فرودهایی آنچنان محتوا را جذاب منتقل می‌کند که محتوا در ذهن مخاطب برای مدت‌های طولانی ماندگار می‌شود.
 
وی اذعان داشت: روحانی که قدرت برنامه‌ریزی، مدیریت و نظارت دارد را دارای میدان دیدی وسیع، دقیق و بهتر دانست که همچنین می‌تواند شرایط را پیش بینی کند و بهترین تصمیم را بگیرد.
 
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در خصوص توسعه کارکرد یک مبلغ با افزایش مهارت‌های هنری، اجتماعی و انسانی خاطرنشان کرد: اگر به طور مثال روحانی با مسائل اجتماعی مثل اعتیاد آشنا باشد تأثیرگذاری بیشتری در مخاطب خواهد داشت.
 
وی آشنایی با رسانه دیجیتال و نوین را از مهارت هایی برشمرد که سرعت کار و دسترسی به مخاطب را افزایش می‌دهند و بیان کرد: دسترسی به مخاطب بیشتر ممکن است کیفیت کار را تحت شعاع قرار بدهد اما با تلفیق و ترکیب تبلیغ چهره به چهره با اشتراک دستاوردهای آن در فضای مجازی شرایط افزایش سرعت کار را مهیا می‌کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین قطبی عنوان کرد: امداد و نجات از جمله مهارت‌ حیات اجتماعی کارآمد تبلیغی روحانیون است که تأثیر غیرمستقیم  در رشد و تعالی نگرش مردم دارد که علاوه بر بحث تبلیغ، نفس خدمت‌گزاری به مردم به تنهایی امری دارای هویت و اصالت و ارزشمند است.
 
وی در پایان درباره مبنای اساسی توسعه یادآور شد: برای آموختن و افزایش قدرت و احاطه علم با لطف و اذن الهی باید اقدام کرد و در برابر بحث «آموزش» زانو زد، روحانی امدادگر «مه‌رویان سرخ‌پوشی» هستند که لباس قرمز خدمت بر تن دارند.


 





برای مشاهده همه تصاویر اینجا کلیک کنید.





 

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 486
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما