تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حامد اهتمام، رییس اداره پژوهش پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1396/7/15 شنبه در پژوهشکده الهیات و خانواده برگزار شد؛ کارگاه آموزشی «روش پاراگراف نویسی» + تصاویر کارگاه آموزشی «روش پاراگراف نویسی» با ارائه جناب آقای دکتر علی اصغر سلطانی عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام در پژوهشکده الهیات و خانواده اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حامد اهتمام رئیس اداره پژوهش پژوهشکده الهیات و خانواده اظهار داشت: جامعه علمی ما در زمینه نگارش های علمی نیازها و مشکلات متعددی دارد و بخش قابل توجهی از افراد، اطلاع کافی از ساختار پاراگراف، شیوه های بسط مقاله و فنون بلاغی ای که در نگارش علمی به کارمی رود، ندارند.
 
اهتمام با بیان این که برخی از فضلاء علی رغم اینکه حرفی برای گفتن دارند اصلا نمی نویسند یا بسیار کم می نویسند چون از نوشتن در هراسند، تصریح کرد: از این رو برگزاری چنین کارگاهی ضروری به نظر می رسد. وی در ادامه افزود: پارگراف نویسی نوعی منطق و نظم نگارش است که در هر زبانی لازم است رعایت شود.
 
رئیس اداره پژوهش پژوهشکده الهیات و خانواده خاطر نشان کرد: یکی از اهداف برگزاری این کارگاه دانش افزایی و توانمندسازی پژوهشگران و محققان حوزوی در راستای ترویج فرهنگ مکتوب است.


 














 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1767
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما