تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
1396/5/20 جمعه یادداشت؛ فرمانداران و شهرداران تمدن ساز برگزینید

محمد قطبی

جهت گیری و سبکِ مدیریتِ شهرداران و فرمانداران در توسعه و عمران و شکل گیری رگه های تمدنی در یک شهر و شهرستان تاثیر به سزایی دارد.

مدیری که در تصمیم گیری های خود دچارتردید و ترس باشد و نتواند توسعه و توان شهر و شهرستان را متناسب با اقتضائات محیطی و شرایط اقلیمی و همچنین براساس ضرورت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شکل دهد و هدایت نماید، بدون تردید مدیری مناسب برای شهر و شهرستان نخواهدبود.

اکنون که شورای های اسلامی در آستانه انتخاب شهرداران قرار گرفتند و هم چنین موج جدید انتخاب و انتصاب فرمانداران و بخشداران در راه است.

توصیه می شود پیش از جناحی بودن و قبل از اطاعت پذیربودنِ افراد، به نگرش ها و قابلیت های اندیشه ای، دانشی و مهارتی آنها توجه ویژه صورت پذیرد و افرادی انتخاب شوند که لیاقتِ اداره شهرها و شهرستان های استان که هرکدام از دیگری برتری و تمایز دارد را داشته باشند.

بخشداری که از بازگشت و مهاجرت معکوس شهرنشینان به روستاها بترسد و از توسعه یافتگی مناطق بهراسد هرگز برای این مملکت آورده ای نخواهد داشت.

بخشدار و فرمانداری که توسعه و آبادانی را صِرفا براساس سلائق و معامله با جریان های سیاسی دنبال کند لیاقت مدیریت برای این مردم نجیب و با شخصیت را ندارد.

شهرداری که شهر را فقط کالبد و ساختمان ببیند و از مناسبات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی سردر نیاورد و به آنها توجه نکند برای کار در معدن و بیابان مناسب است نه مدیریت شهری.






 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 703
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما