تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
اردوی فرهنگی، تفریحی و آموزشی مبلغان خواهر طرح اعزام مستمر هفتگی به مناطق محروم و آسیب پذیر
1396/5/16 دوشنبه اردوی فرهنگی، تفریحی و آموزشی مبلغان خواهر طرح اعزام مستمر هفتگی به مناطق محروم و آسیب پذیر برگزار شد + تصاویر اردوی فرهنگی، تفریحی و آموزشی مبلغان خواهر طرح اعزام مستمر هفتگی به همت اداره امور خواهران مبلّغه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قیصری رییس اداره امور خواهران مبلّغه با اعلام این خبر گفت: این اردو که در ادامه کلاس های آموزشی و تأمین محتوا که هر دو هفته یکبار در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود، این بار در محیطی تفریحی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این اردو را آشنایی هر چه بیشتر مبلغان با یکدیگر بیان کرد و ادامه داد:  استفاده از تجربیات موفق تبلیغی دیگران، کسب مهارت های لازم در بیان معارف دین از دیگر اهداف آن بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین قیصری بیان داشت: در ابتدای این اردو، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به بیان دیدگاه های خود در خصوص اثرات تبلیغ گروهی و چگونگی حمایت دفتر این گروه ها، به ایراد سخن پرداخت.

وی افزود: در قسمت دیگری از این برنامه آموزشی، خانم موسویان از اساتید و مربیان خلاقیت اصفهان، آموزش غیرمستقیم مفاهیم دینی از طریق بازی را آموزش داد.

رییس اداره امور خواهران مبلّغه گفت: این اردوی یک روزه با مسابقه های فرهنگی، ورزشی و اهداء جایزه به برگزیدگان به کار خود پایان داد.





















 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 863
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما