تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
مجمع علمی آموزشی مبلغان طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان 96
1396/4/25 يكشنبه مجمع علمی آموزشی مبلغان طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان 96 برگزار شد + گزارش تصویری مجمع علمی آموزشی ویژه مبلغان شرکت کننده در طرح غنی سازی اوقات فرغت تابستان 96 به همت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شفیعیان رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مجمع علمی آموزشی با هدف توجیه و آشناسازی مبلغان طرح تابستان 96 نسبت به روند اجرای طرح و محتواهای قابل ارائه در برنامه های تبلیغی مبلغان برگزار شد.

وی تصریح کرد: فرهنگ مسجد و نماز، مباحث مهدویت، ترویج فرهنگ قرآن، بازی های جذاب و شاد کودکانه با محتوای دینی و فرهنگی و شبکه های اجتماعی و ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به شایعات و اخبار بی اساس این شبکه ها برای جوانان ، موضوعاتی بود که در برنامه یک روزه مجمع برای مبلغان ارائه شد.

حجت الاسلام و المسلمین شفیعیان با بیان این که شرکت کنندگان در این مجمع، مبلغان تخصصی اداره امور مبلغان بوده اند، تأکید کرد: این مبلغان پس از ثبت نام و شرکت در این دوره آموزشی با هماهنگی ها و مشارکت به عمل آمده با بنیاد فرهنگی خیریه المهدی علیه السلام به کانون های فرهنگی استان اعزام شده و اقدام به فعالیت های فرهنگی تبلیغی خواهند نمود.

لازم به ذکر است طرح تابستان سال جاری با هدف حضور مبلغین در کانون های فرهنگی و ارتباط مؤثر با جوانان و نوجوانان و انجام فعالیت های فرهنگی تبلیغی ویژه جوانان در اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حال برگزاری است.


















 



 



 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1203
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما