تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی
1396/4/3 شنبه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان: آتش به اختیار در متن قانون و فضای منطقی کشور جای دارد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برخی آتش به اختیار را به معنای بی‌قانونی تعبیر میکنند که برداشت غلطی از سوی این افراد است، این مطلب در قانون و فضای منطقی و حقوقی کشور جای دارد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی در نشستی با اصحاب رسانه با موضوع آتش به اختیار فرهنگی، رویکردها، نمونه ها، افق ها اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های مختلف خود بارها فرهنگ را به عنوان یکی از دغدغه‌های خود مطرح و دانشجویان، استادان دانشگاه و افراد تحصل کرده را افسران جنگ نرم خطاب کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب فرهنگ باید جز اولویت‌های اصلی جامعه باشد، افزود: افسران جنگ نرم زمانی که نیاز به اقدام ضربتی در حوزه انجام کارهای فرهنگی و یا جلوگیری از یک تخریب در حوزه جنگ نرم را حس می‌کنند باید در زمان عدم دسترسی به فرماندهان خود ابتکار عمل را به دست بگیرند و کار فرهنگی را زمین نگذارند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان با بیان اینکه فرمان آتش به اختیار رهبری یک فرمان فرهنگی بود، ابراز داشت: بکار گیری اصطلاحی از عرصه‌های جنگ سخت برای یک عرصه جنگ نرم برای نخستین بار رخ نداده است.

وی ادامه داد: برخی آتش به اختیار را به معنای بی قانونی تعبیر می کند، این برداشت غلطی از سوی این افراد است چراکه این مطلب در قانون و فضای منطقی و حقوقی کشور جای دارد.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی اضافه کرد: لازم است جلساتی در ارتباط با تبیین این فرمان برگزار شود تا به نتایج ملموس و خوب در زمینه آتش به اختیار فرهنگی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: فرمان آتش به اختیار از سوی مقام معظم رهبری نَفَس تازه ای به تشکل های مردمی خواهد بخشید تا با شتاب بیشتر و هوشمندی بالاتری در منظومه فعالیت های خودجوش و انقلابی حرکت کرده و در برابر هجمه های فرهنگی فعالیت های چشم گیرتری داشته باشند.


 





برای مشاهده همه تصاویر اینجا کلیک کنید.



 

 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 436
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما