تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
1396/3/24 چهارشنبه هر هنرمند، یک آتش به اختیارِ فرهنگی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: هنر، مقوله ای لطیف و ظریف است و نمی توان با دستور و سفارش آن را آفرید. آفرینش هایِ هنری برخاسته از ذوق و حسّ و لطافت ِدرونِ هنرمند است و هموست که وقتی حسّ گرفت و پرنده ی خیالش در آسمان اندیشه و فرهنگ به پرواز درآمد هر آنچه را صید کند، در کمند هنر و قالب هنری درآورده و به انسانیت عرضه می کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان داشت: این که هنرمند خودش تصمیم می گیرد، خودش می اندیشد، خودش می پروراند و خودش می آفریند، یعنی کسِ دیگری بالای سرش نیست که او را فرماندهی کند. یعنی آتش به اختیار است، فرمان قطار در دست خودش است، یعنی می افروزد و می افشاند و می رود.
 
وی افزود: همین ویژگی هم باعث شده، هنر همیشه با خلاقیت و نوآوری همراه باشد و طراوت و ظرافتش برخاسته از احساس و روح انسانیت باشد.
 
وی تصریح کرد: انتظار می رود هنرمندان آتش به اختیار همیشه و در همه حال، ذوق خود را در کمند هنرِ خود زنده نگه داشته و بر چله ی کمان قرار داده در قلب های انسان ها نفوذ داشته باشند.

 

 انعکاس در خبرگزاری ها: 
ایکنا
حوزه

صاحب نیوز




 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1091
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما