تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
مجید شجاعی رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
مجید شجاعی رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1396/3/19 جمعه شعر بهترین ابزار‌ برای انتقال محبت قرآن به کودکان است رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات استان اصفهان گفت: شعر بهترین ابزار برای انس کودکان با قرآن و ایجاد محبت قرآنی در بین آن‌ها است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری ایکنا، مجید شجاعی، رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اصفهان با اشاره به برگزاری اولین جشنواره شعر قرآنی کودک و نوجوان در اصفهان، اظهار داشت: این جشنواره در آذرماه سال گذشته آغاز شد و از دو جهت محدودیت داشت، یکی اینکه اشعار اختصاصی کودک و نوجوان و دیگری اینکه موضوع جشنواره، قرآن بود.

وی گفت: ۴۰۰ شعر ویژه مخاطب کودک و نوجوان و با مضامین و موضوعات قرآنی از شهر‌های مختلف به جشنواره ارسال شد و نکته قابل توجه جشنواره این بود که بیش از ۷۰درصد از شرکت کنندگان،از بانوان هستند.

رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه داوری آثار ارسالی در دو مرحله انجام شده است، افزود:۱۰ نفر در این جشنواره برگزیده شده‌اند که روز شنبه ۲۰ خرداد و مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مراسمی ویژه از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

شجاعی خاطر نشان کرد: فلسفه و شعار اصلی این جشنواره، انتقال محبت باورمندانه به کودکان از طریق شعر است.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های دفتر تبلیغات مسئله محور گردیده است و یکی از مسئله‌های شناسایی شده ضعف حضور قرآن در جامعه است افزود: برای کاهش این آسیب سلسله نشست‌های هم‌اندیشی با کارشناسان و صاحب نظران تخصصی این عرصه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: یکی از راهکار‌های مطرح شده در این جلسات برای حل این آسیب ، افزایش محبت کودکان نسبت به  قرآن است، زیرا هر فردی که از دوران کودکی قرآن را دوست داشته باشد در بزرگسالی با قرآن انس  و تدبر خواهد داشت.

رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات استان اصفهان با اشاره به محبت قرآن نزد کودکان، گفت: یک کودک باید قرآن را دوست داشته باشد تا بتواند با قرآن انس بگیرد و یکی از بهترین ابزار‌هایی که می‌تواند دوست داشتن قرآن را به کودکان منتقل کند، شعر است.





 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 961
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما