تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده رییس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی و رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده رییس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی و رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
1396/3/16 سه‌شنبه بازدید رییس و اعضای قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بازدید دو روزه حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده رییس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی و رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و برخی از مجموعه های فرهنگی شهر اصفهان.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد بهارلو رییس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر گفت: در این سفر حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم دبیر قطب و حجج اسلام دیبا،شیخ الاسلامی ، بوسلیکی، سالاری فر ، شهبازی و فجری ایشان را همراهی کردند.

وی گفت: حجت الاسلام و المسلمین علیزاده به همراه هیأت همراه در جلسه شورای معاونان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حضور پیدا کرده و به بررسی و تبادل نظر درباره فعالیت های انجام شده در شعبه اصفهان در راستای قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین بهارلو عنوان داشت: مطابق برنامه ریزی قبلی بعد از جلسه شورای معاونان این هیأت از نزدیک با فعالیت های  بخش های مختلف پژوهشکده خانواده و الهیات، نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی در اصفهان و مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) آشنا شده و برای همکاری بیشتر در راستای قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی ابراز داشت: این هیأت با حضور در مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام چهارباغ از ایستگاه پاسخگویی به سوالات دینی و همچنین از ابنیه و آثار تاریخی چهارصدساله آن بازدید نمودند.

رییس حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان داشت: قسمت دوم این سفر اختصاص داشت به بازدید از برخی مجموعه های فرهنگی شهر اصفهان و با برنامه ریزی قبلی از موزه، آمفی تئاتر، سینما، فروشگاه و... مجموعه بزرگ سیتی سنتر و همچنین مجموعه بزرگ فرهنگی تفریحی ناژوان بازدید به عمل آمد.

 











برای مشاهده همه تصاویر اینجا کلیک کنید.






 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 793
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما