تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام امیرحسین مستأجران، مسؤول گروه فرهنگی عرفه وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام امیرحسین مستأجران، مسؤول گروه فرهنگی عرفه وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1396/3/17 چهارشنبه به همت گروه فرهنگی عرفه؛ دوره تبلیغ دینی در عرصه نوین رسانه ای برگزار می شود حجت الاسلام مستأجران با اشاره به فراخوان دوره تبلیغ دینی در عرصه نوین رسانه ای، گفت: در این دوره آشنایی با فضای مجازی، نویسندگی، گرافیک، تولید نوا و نما، عکاسی‏، ایده پردازی، مخاطب شناسی، جذب مخاطب و بازاریابی لحاظ شده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری رسا، حجت الاسلام امیرحسین مستأجران، مسؤول گروه فرهنگی عرفه با اشاره به فراخوان مبلغان برای شرکت در دوره با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: با توجه به ایجاد عرصه های نوین رسانه ای در دنیای امروز و گسترش روزافزون این فضاها لازم است تا طلاب و مبلغان دینی هم بتوانند به صورت حرفه ای در این عرصه ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: ‏امروز عرصه نوین رسانه ای طرفداران زیادی در میان اقشار مختلف مردم دارند و جای خود را در خانواده ها و جوانان پیدا کرده است، دشمن همواره از این عرصه استفاده کرده و سعی می کند تا از این طریق جوانان و قشرهای مختلف مردم را جذب کند.

مسؤول گروه فرهنگی عرفه افزود: ورود غیر حرفه ای و عدم شناخت کافی از عرصه نوین رسانه ای نه تنها سازنده نخواهد بود بلکه می تواند آسیب های ویژه خود را هم برای مبلغان و هم برای جامعه هدف آن ها داشته باشد، مبلغان باید با شناخت اقتضائات، ابزارها، ظرفیت ها و آسیب های احتمالی رسانه های نوین پا در این عرصه بگذارند.

حجت الاسلام مستأجران بیان داشت: ‏گروه فرهنگی عرفه با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در نظر دارد تا با فراخوان جذب مبلغ و برگزاری دوره های لازم گامی رو به جلو برای تبلیغ دینی در عرصه نوین رسانه ای بردارد، فضای مجازی، نویسندگی، گرافیک، تولید نوا و نما و عکاسی عرصه های نوین تبلیغی هستند که ما آموزش های ضروری در این رشته ها را به مبلغان ارائه می کنیم.

 وی اظهار داشت: افزون بر آموزش های ذکر شده آموزش های عمومی و تخصصی محتوایی و رسانه ای نیز در دستور کار ما قرار دارد، آشنایی با کار تیمی، ایده پردازی، خلاقیت، مخاطب شناسی، جذب مخاطب، بازاریابی، مدیریت خلاق، هنر و تبلیغ دینی در قالب هنری حوزه های مهم و ضروری دیگر برای مبلغین اسلامی هستند که آن ها را مد نظر قرار داده ایم.

از مزایای دوره ‏بکارگیری در گروه های تخصصی تبلیغی‏ و پرداخت کارانه به برترین هاست
مسؤول گروه فرهنگی عرفه ابراز داشت: شرکت در این دوره ها مزایایی همچون استفاده از اساتید مجرب، بکارگیری در گروه های تخصصی تبلیغی، تشکیل پرونده تبلیغ نوین، پرداخت کارانه به برترین های دوره، اردوهای علمی و دریافت گواهینامه پایان دوره را در بر خواهد داشت.

حجت الاسلام مستأجران بیان داشت: همچنین از گروه های تبلیغی نوین حمایت هایی صورت خواهد گرفت، گاهی مبلغان بدون آشنایی کافی با فضای کار عرصه های نوین وارد این فضاها می شوند که قطعاً کارآیی لازم را نخواهند داشت، به عنوان مثال آشنایی با مخاطب شناسی، جذب مخاطب و بازاریابی می توانند بازده کاری مبلغان را بالا ببرند.

وی درباره شرایط شرکت در این دوره ها گفت: تحصیل تا پایه 4 حوزوی از شروط شرکت در این دوره است، همچنین مبلغان  باید دارای سوابق فرهنگی و هنری باشند، علاقهمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی novin.arafe.net و یا مراجعه به اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برای ثبت نام اقدام کنند یا با شماره 09130800665 تماس بگیرند.







 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1221
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما