تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
آیت الله سید کمال فقیه ایمانی حفظه الله تعالی
آیت الله سید کمال فقیه ایمانی حفظه الله تعالی
1396/2/7 پنجشنبه آیت الله سید کمال فقیه ایمانی: مخالفت دول مختلف دنیا با انتشار مفاهیم قرآنی / زندانهای آمریکا خواستار تفسیر قرآن کریم شدند آیت الله فقیه ایمانی حفظه الله تعالی با بیان اینکه چاپ مجموعه 20 جلدی از تفسیر قرآن به زبان انگلیسی به دستور امام خمینی(ره) آغاز شد، گفت: در طول مدت تدوین این اثر، بسیاری از زندان های آمریکا خواستار دریافت تفسیر قرآن کریم بودند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از شبستان، آیت الله سید کمال فقیه ایمانی، در دیدار رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با ایشان با بیان اینکه تمامی مجامع اسلامی و غیر اسلامی می توانند از این تفسیر 20 جلدی قرآن کریم به زبان انگلیسی بهره مند شوند، خاطر نشان کرد: این اثر می توانند در اختیار تمامی مجامع و افراد قرار گیرد ولی با این قید که مطلبی از مطالب آن کم و زیاد نشود و خیانتی در محتوا صورت نپذیرد.

وی با بیان اینکه دستور انتشار این اثر از سوی امام خمینی(ره) اعلام شد، ادامه داد: امام خمینی(ره) با این دغدغه که دولت های سراسر دنیا اجازه انتشار مفاهیم قرآنی را نمی دهند دستور به انتشار و نگارش این اثر دادند.

آیت الله فقیه ایمانی ادامه داد: کار تفسیر این اثر با گروهی شروع شد که همگی مفسر قرآن بودند و در زمان حیات امام خمینی(ره) نزدیک به 4 جلد منتشر شد اما ادامه انتشار این مجموعه بیست جلدی بعد از ارتحال ایشان صورت گرفت.

وی افزود: در طول مدت تفسیر قرآن، نامه های بسیاری از زندان های آمریکا به دست ما رسید که حاوی احتیاج آنان به داشتن تفسیر قرآن بود که تفاسیر برای استفاده آنان ارسال می شد.

انتشار مجموعه «دسته گلی از اخبار اهل البیت(علیهم السلام)» به درخواست خانواده های آمریکایی
وی ادامه داد: انتشار و ارسال دو کتاب با موضوعیت مهدی موعود منجی عالم بشریت به درخواست جوانان آمریکایی صورت گرفت که تشنه دانستن در خصوص حضرت مهدی(عج) بودند.

وی همچنین اضافه کرد: خانواده های آمریکایی ضمن تشکر از انتشار مجموعه بیست جلدی تفسیر قرآن به زبان انگلیسی، خواستار دریافت اخبار و احادیث اهل البیت(علیهم السلام) بودند که 500 حدیث از روایاتی که برای خانواده ها حائز اهمیت بود در مجموعه ای با عنوان «دسته گلی از اخبار اهل البیت(علیهم السلام)» انتخاب و برای آنان ارسال شد.

گفتنی است وی در پایان آمادگی خود را برای بیان و انتقال تمامی خاطرات و تجربیاتی که در طول مدت انتشار این اثر به وقوع پیوست را جهت استفاده طلاب، مبلغان دینی و مجامع علمی اعلام نمود.


 





 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1097
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما