تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
1396/1/30 چهارشنبه آموزش داستانک نویسی به طلاب به مثابه گوهرتراشی و کاری ستودنی است رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در جلسه گروه داستانک نویسی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اهمیت هنرهای ادبی و تاریخ ادبیات گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت های ادبی با نسل نوخواسته جوان و نوجوان ارتباط عمیق تری برقرار کنیم.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، استعدادیابی ادبی را کاری موفق دانست و آن را به گوهر تراشی سنگ های قیمتی تشبیه کرد و افزود: باید این استعداد شکوفاتر و روز به روز بر روی کیفیت متن های ادبی دقت بیشتری شود.

وی کار برای پیامبر صلی الله علیه و آله به عنوان اوّلین شخص عالم را کاری بزرگ و در عین حال سخت دانست و افزود: کاری که قرار است به کتاب یا فایل مجازی تبدیل شود باید سرشار از صناعات ادبی باشد تا بتواند مخاطب خود را جذب کند.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی با تأکید بر استمرار آموزش های مختلف ادبی برای این گروه بااستعداد و علاقه مند اظهار داشت: داستانک نویسی فرمی است که می توان در بیشتر موضوعات مختلف مانند موضوعات اجتماعی، فرهنگی و دینی به کار برد.

در پایان این جلسه شرکت کنندگان در دوره داستانک نویسی با رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در خصوص چگونگی روند گروه داستان نویسی به گفتگو پرداختند.

لازم به ذکر است گروه داستان نویسی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از آبان ماه 1395 کار خود را آغاز کرده و توانسته 20 طلبه خواهر که در این زمینه استعداد داشته اند را جذب و با گذراندن دو دوره آموزشی تعدادی داستانک با موضوع زندگینامه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را بر اساس آیات قرآنی به رشته تحریر درآورند.


 






 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 970
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما