تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
کارگاه آسیب‌شناسی روش شناسی مطالعات تطبیقی در حوزه دین
1396/1/28 دوشنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد کرد؛ کارگاه آسیب شناسی روش شناسی مطالعات تطبیقی در حوزه دین رییس اداره پژوهش مرکز مطالعات اسلامی اصفهان گفت: به منظور تحقق اهداف قطب‌های فکری‌ فرهنگی و پاسخ‌گویی به نیازهای توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی نشست «آسیب‌شناسی روش‌شناسی مطالعات تطبیقی در حوزه دین» برگزار می شود.
رییس اداره پژوهش مرکز مطالعات اسلامی اصفهان گفت: به منظور تحقق اهداف قطب‌های فکری‌ فرهنگی و پاسخ‌گویی به نیازهای توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی نشست «آسیب‌شناسی روش‌شناسی مطالعات تطبیقی در حوزه دین» برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از شبستان، حامد اهتمام، رییس اداره پژوهش مرکز مطالعات اسلامی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان با مشارکت کارگروه روش‌پژوهی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان نشست علمی تخصصی «آسیب‌شناسی روش‌شناسی مطالعات تطبیقی در حوزه دین» را برگزار می‌کند.
 
وی تصریح کرد: دست‌یابی به فهم درستی از مطالعات تطبیقی، واکاوی ضرورت‌ها و آسیب‌شناسی روشی در مطالعات تطبیقی به دین، بررسی وضعیت پژوهش‌های تطبیقی در حوزه دین و میزان اثر بخشی آن از اهداف این نشست علمی است.
 
اهتمام ادامه داد: تقویت و برجسته کردن جنبه‌های مثبت و منفی این نوع نگاه به دین در برابر نگاه درون دینی به دین و ارائه شیوه‌ای متعادل و ترکیبی از هر دو نگاه به مطالعه دین از مهمترین سرفصل‌های اصلی در سخنرانی یادشده خواهد بود.
 
وی خاطر نشان کرد: به منظور تحقق‌ نگاه ‌راهبردی و مسئله‌محور دفتر و در راستای اهداف قطب‌های فکری‌فرهنگی و پاسخ‌گویی به نیازهای ناظر به عرصه توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی نشست «آسیب‌شناسی روش‌شناسی مطالعات تطبیقی در حوزه دین» به همت پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت از ساعت 8 تا 12 در تالار صائب دانشگاه ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان  برگزار می‌شود.
 
رییس اداره پژوهش مرکز مطالعات اسلامی اصفهان افزود: سخنران این نشست دکتر سید جواد میری جامعه‌شناس و دانشیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است.








 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1401
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما