تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
مهدی حبیب اللهی، مدیر گروه زبان های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان
مهدی حبیب اللهی، مدیر گروه زبان های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان
1396/1/19 شنبه در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حال برگزاری است؛ آموزش 5 زبان زنده دنیا به طلاب علوم دینی مدیر گروه آموزش زبان‌های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: زمینه فراگیری برای برادران طلبه در پنج زبان عربی، انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی و چینی و برای خواهران در سه زبان عربی ،انگلیسی و اسپانیایی فراهم است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از فارس، مهدی حبیب الهی مدیر گروه آموزش زبان های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار داشت: حدود 20 سال است که دفتر تبلیغات اسلامی دوره‌های زبان آموزی برگزار می کند که در سال‌های اخیر این روند به بیش از دو زبان افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها، آماده‌سازی طلاب برای انجام مأموریت‌های تبلیغی در خارج از کشور است.

حبیب الهی افزود: این طلاب همچنین می‌توانند در سایت‌های مخصوص پاسخ‌گویی به سوالات دینی به زبان‌های رایج دنیا به ویژه انگلیسی مشغول شوند. در حال حاضر چندین سایت در این زمینه فعالیت می‌کنند که طلاب مستعد با معرفی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان جذب شده و به‌ کار تبلیغی در فضای مجازی مشغول خواهند شد.

وی با تصریح به این که طلاب زبان‌دان نیز می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی از دوره‌های دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه تبلیغ توریسم مشغول به کار شوند، افزود: در چند سال اخیر فعالیت‌هایی در این عرصه در مدرسه ناصریه که در ضلع شرقی مسجد امام(ره) واقع شده، توسط طلاب زباندان و فارغ‌التحصیلان دفتر تبلیغات انجام شده است ولی نیاز هست که برای گسترش آن اقدام جدی انجام شود

مدیر گروه آموزش زبان های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که مدیریت این مدرسه در حال حاضر با مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان می باشد، افزود: از فعالیت‌های انجام شده در این مدرسه بازخوردهای خوبی داشته ایم و بعضی از توریست‌ها ارتباط خود را از طریق فضای مجازی با این مرکز حفظ کرده اند.

وی افزود: افراد فارغ‌التحصیل دوره‌های زبان طریق دفتر تبلیغات اسلامی به این مدرسه معرفی می‌شوند تا پس از گزینش برای حضور در این مکان و پاسخ‌گویی به توریست‌ها حاضر شوند و به کار تبلیغی بپردازند.

حبیب الهی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از عرصه‌هایی که فارغ‌التحصیلان دوره‌های زبان می‌توانند وارد آن شوند کار ترجمه متون است. افراد علاقمند می‌توانند پس از گذراندن دوره ترجمه و تبلیغ مکتوب به صورت انفرادی یا با مشارکت در پروژه‌های طراحی شده در در دفتر تبلیغات اسلامی یا مراکز دیگر وارد عرصه ترجمه شوند.




 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 753
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما