تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
دکتر سید احمد نواب، مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج)
دکتر سید احمد نواب، مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج)
1395/12/19 پنجشنبه انقلاب اسلامی حاصل ۶۰ سال انقلاب درونی امام خمینی(ره) است مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج) اصفهان با بیان اینکه امام خمینی(ره) ۶۰ سال در درون خود انقلاب کرد و پس از آن انقلاب اسلامی را رقم زد، گفت: نوید انقلاب اسلامی را از زمان امام کاظم(ع) داده اند و بسیاری از اهل دل منتظر این قیام بودند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری شبستان، دکتر سید احمد نواب، مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج) اصفهان و استاد دانشگاه در نشست سیاسی در مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با حضور با برکت حضرت امام (ره) انقلابی در کشور اتفاق افتاد که از زمام امام کاظم علیه السلام نوید این قیام را داده بودند و بسیاری از اهل دل منتظر این قیام بودند.
 
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) 60 سال در درون خود انقلاب کرد و پس از آن انقلاب اسلامی را رقم زد، اظهار داشت: حضرت امام سال های سال کار تهذیب نفس انجام دادند و تمام شیاطین را از وجود خود بیرون کردند و بعد به دنبال انقلاب بیرونی رفتند. به خاطر همین هم در طول انقلاب اسلامی جوانانی بودند که تمام هستی و جان خود را فقط به لبیک به حضرت امام گذاشتند.
 
دکتر نواب در ادامه گفت: دومین ویژگی امام، این بود که ابتدا یک کار تربیتی انجام داد و نسل زیادی را تربیت کرد، لحظه‎ای که آمده بودند تا امام را برای تبعید ببرند، فرمانده ساواک از ایشان می‎پرسند پس سربازان شما کجا هستند؟ امام پاسخ می‎دهد که سربازان من در گهواره هستند.
 
وی خاطرنشان ساخت: تربیت نسلی بسیار شجاع، نسلی که انقلاب کردند و دفاع مقدس را شکل دادند و ادامه مسیری که همچنان پیش می‎رویم.
 
مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج) اصفهان افزود: از وقتی انسان آفریده شد، جبهه حق و باطل هم شکل گرفت و وقتی شیطان اجازه یافت بماند و برای هدف خود تلاش کند برای خودش جبهه‎ای می‎خواهد و جبهه باطل را ایجاد کرد، این حق و باطل از همان ابتدا بود و تا امروز ادامه دارد و تا ظهور حضرت هم ادامه خواهد داشت.
 
 وی تاکید کرد: خیلی وقت‎ها فکر می‎کنیم که در جبهه حق هستیم در صورتی که در جبهه باطل قرار داریم، این مرز بین حق و باطل به حدی نزدیک است که در زمان ظهور حضرت بسیاری از بزرگان به خطا می‎روند.
 
استاد دانشگاه اظهار داشت: باید یک مبارزه‎ای را شروع کنیم در مقابل کسانی که انقلابی نیستند و حاضرند دستاوردهای انقلاب را با دشمن تقسیم کنند، اگر ریشه‎های انقلاب را نشناسیم قطعا راه را خطا می‎رویم.






منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1266
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما