تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالرسول احمدیان مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالرسول احمدیان مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1395/12/3 سه‌شنبه مدیر کل امور فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان: مجمع بزرگ مبلغین فاطمیه امسال مسئله محور و در راستای قطبها و حل مسئله میز سبک زندگی برگزار می شود حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمدیان از برگزاری مجمع بزرگ مبلغین فاطمیه، پنجم اسفندماه سال جاری در اصفهان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، پیرامون مراسم مجمع بزرگ مبلغین فاطمیه عنوان کرد: این مجمع هر سال قبل از ایام تبلیغی فاطمیه دوم برگزار می‌شود و مبلغین اعزامی در یک مجمع جمع شده و با یکدیگر ارائه نظر و تبادل محتوا می‌کنند.

مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغی در رابطه با برنامه‌های مجمع عنوان کرد: از نقاط قوت و متفاوت مجمع و اعزام فاطمیه امسال  استفاده از ظرفیت این ایام جهت مسائل قطبهای فرهنگی تبلیغی و پرداختن به مسئله یکی از میزهای تخصصی می باشد. با ابتکار  عمل اداره کل فرهنگی تبلیغی اصفهان و میز تخصصی  سبک زندگی در این مجمع جناب حجت الاسلام والمسلمین شیخ‌الاسلام رئیس میز سبک زندگی به تبیین مسئله و  ارائه راهکار عملی و محتوا به مبلغین خواهند پرداخت تا ره توشه ای برای مبلغین باشد در ضمن جزوه آموزشی تبلیغی در همین رابطه تهیه شده است که در اختیار طلاب قرار خواهد گرفت. و در ضمن مبلغین الزام به تبیین مسئله در میان اقشار جامعه شده اند. 

وی در رابطه با زمان برگزاری مجمع مبلغین فاطمیه، اظهار کرد: این مجمع پنجم اسفندماه سال جاری در تالار اهل بیت(علیهم السلام)  برگزار می‌شود و طلاب قبل از سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) به تدریج به مناطق مدنظر  اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدیان با اشاره به اینکه مجمع مبلغین فاطمیه به صورت عمومی برگزار می‌شود ابراز کرد: همه طلاب و روحانیون علاقمند به تبلیغ می‌توانند در این مجمع ثبت نام و حضور یابند، اما اعزام‌ها متناسب با شرایط مخصوص مبلغین و باتوجه به رتبه‌بندی، تخصص و پرونده آن‌ها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمرکز اعزام طلاب بیشتر بر استان اصفهان و استان‌های همجوار است، افزود: با توجه به تجربه سال‌های گذشته پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 400 نفر از روحانیون مبلغ برای ایام فاطمیه ثبت نام  و سپس اعزام شوند.





منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 744
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما