تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زنده دل رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زنده دل رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1395/11/28 پنجشنبه برگزاری دوره آموزشی مهارت های داستان نویسی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ریس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری دوره آموزشی مهارت های داستان نویسی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از شبستان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زنده دل، ریس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: به همت اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، پس از برگزاری 5 کارگاه آموزشی تحت عنوان نوشتن خلاق و گزینش داوطلبان، دوره آموزشی مهارت های داستان نویسی با حضور 22 نفر از طلاب خواهر علاقه مند به حوزه تبلیغ مکتوب برگزار شد.
 
وی افزود: مرضیه لندی، نویسنده کتاب صوتی دیدار شهرستان ادب با موضوع شهدای منا و از اساتید مرکز آفرینش های ادبی قلمستان، استاد این دوره آموزشی است و سرفصل های آموزشی سوژه های داستانی و غیرداستانی چیست؟ طرح داستان چیست؟ و تعریف طرح و پیرنگ داستانی که در این دوره تبیین می شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین زنده دل، زاویه دید در داستان چیست؟ چگونه باید در داستان شخصیت پردازی کنیم، صحنه در داستان چیست؟ تعلیق و کشش در داستان چیست؟ و انواع گفت و گو در داستان چیست؟ را از دیگر سرفصل های ارائه شده در این دوره عنوان کرد و افزود: انواع داستان، تفاوت قصه، خاطره و داستان و تفاوت رمان و داستان کوتاه و داستانک نیز آموزش داده می شود.
 
ریس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه در داستان نویسی و کارهای ادبی پشتکار و ثبات قدم بسیار مهم است تصریح کرد:  اگر کسی دنبال داستان نویسی است، باید مدت ها تلاش کند تا بتواند نتیجه ای را که دنبال می کند به دست آورد.
 
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زنده دل یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بنا شد خروجی این دوره تعدادی داستانک با موضوع قرآن و عترت باشد و با همکاری اداری فرهنگی هنری و تامین هزینه های لازم به چاپ برسد.







 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 888
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما