تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
1395/11/24 يكشنبه حجت الاسلام والمسلمین قطبی عنوان کرد: با شتاب هرچه بیشتر در میدان مجازی به عنوان مبلغ دینی نقش آفرین باشیم + تصویر وی با اشاره به اصل آفرینش گری و ماهیت آن افزود:عصر امروز دارای ویژگی ها و ماهیت هایی است که یکی از این ویژگی ها اصل آفرینش گری است و تنها کسانی می توانند رهبری و هدایت گری داشته باشند که دارای ایده هایی نو و ذهنی خلاق و آفرینش گر باشند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از پایگاه اینترنتی بلاغ، همایش سالانه مبلغان فضای مجازی به همت اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف هم اندیشی و تقدیر از مبلغان فعال در عرصه فضای مجازی با حضور جمع کثیری از مبلغان در محل سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی ریاست شعبه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: وظیفه ما این است که با شتاب در میدان مجازی به عنوان مبلغ دینی نقش آفرین باشیم و با جامعه و مردم در ارتباط باشیم.

وی با اشاره به اصل آفرینش گری و ماهیت آن افزود: عصر امروز دارای ویژگی ها و ماهیت هایی است که یکی از این ویژگی ها اصل آفرینش گری است و  تنها کسانی می توانند رهبری و هدایت گری داشته باشند که دارای ایده هایی نو و ذهنی خلاق و آفرینش گر باشند و یک مبلغ نباید از این اصل عقب بماند وگرنه باخته است.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی با تأکید بر اینکه بستر ها و زمینه ها فراهم است تا جهان از ایده ها و نظرها بهره بگیرد گفت: نباید از بحث جمع سپاری غفلت کرد و باید محتواهای مناسب اشتراک گذاری شود و در اختیار دیگران قرار بگیرد و با رعایت این اصول موفق خواهیم شد.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره ایده های قرآنی خبر داد و گفت: هدف ما پیدا کردن طراحان و ایده پردازان در عرصه قرآنی است تا با حمایت از این عزیزان جشنواره به اهداف خود برسد.


 


 

برای مشاهده همه تصاویر اینجا کلیک کنید.





 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1033
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما