تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
1395/11/3 يكشنبه اوّلین جلسه شورای فرهنگی فضای مجازی استان اصفهان برگزار شد + تصویر اوّلین جلسه شورای فرهنگی فضای مجازی با موضوع هم اندیشی و بررسی ساختار و مأموریتهای این شورا به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فضای مجازی که امروزه حقیقتی بلند دامنه و انکار ناپذیر میباشد ظرفیت و فرصتی بی بدیل برای نشر و انتشار آموزه ها و معارف دینی به شمار میرود و فعالیتهای متنوع و متکثر آن به قدری وسیع و گسترده است که تقریباً همه ابعاد زندگی بشر را تحتالشعاع خود قرار داده است.

وی در ادامه بیان داشت: در این میان اقدامات فرهنگی به ویژه از سوی طلاب و حوزویان دچار کاستیهای فراوانی است. لذا ضرورت دارد نسبت به حضور و فعالیت اصحاب فرهنگ و فعالان فرهنگی و به ویژه طلاب و حوزویان در این عرصه اقدامات جدی و اساسی صورت پذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی عنوا کرد: به همین منظور حضرت آیتالله طباطبایی نژاد نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم اصفهان با تأکید وافر بر ضرورت توجّه به این موضوع امر فرمودند شورایی با عنوان شورای فرهنگی فضای مجازی تشکیل و نسبت به سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت و حمایت از فعالیتهای فعالان فرهنگی در فضای مجازی تلاش اساسی صورت پذیرد.

وی گفت: با توجه به این ضرورت، اوّلین جلسه شورای فرهنگی فضای مجازی روز سه شنبه 28 دی ماه 95 با موضوع هم اندیشی و بررسی ساختار و مأموریتهای این شورا با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مسئولین مدعو به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

 







 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 264
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما