تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حاج محمد احمدیان از بارزترین و خوش بیان ترین راویان دفاع مقدس سطح کشور
حاج محمد احمدیان از بارزترین و خوش بیان ترین راویان دفاع مقدس سطح کشور
1395/10/27 دوشنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری فرهنگسرای پایداری برگزار کرد؛ آیین افتتاحیه اوّلین دوره تربیت مبلغان راوی دفاع مقدس آیین افتتاحیه اوّلین دوره تربیت مبلغان راوی دفاع مقدس به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری فرهنگسرای پایداری در سالن اجتماعات این فرهنگسرا در گلستان شهدا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، این مراسم با حضور فرماندهان سپاه، اساتید دانشگاه، راویان دفاع مقدس و مبلغان راوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در محفلی صمیمی و معنوی اوّلین جلسه روایتگری آغاز شد.

ابتدای این مراسم با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی آغاز و با پخش تصاویر و صدای برخی از شهدا معطر به عطر شهادت شد.

در ادامه حاج محمد احمدیان که از بارزترین و خوش بیان ترین راویان دفاع مقدس در سطح کشور اهستند به عنوان سخنران اصلی این جلسه دقایقی به ذکر خاطرات دوران هشت ساله دفاع مقدس پرداخت و از جلوه های ملکوتی و امدادهای غیبی آن دوران سخن به میان آورد.

در ادامه دکتر سید مجتبی پورسیدرضایی دبیر علمی دوره نیز قوانین و ضوابط دوره را توضیح  داد و بیان کرد که این دوره سه ماهه در سه بخش حضوری، مطالعاتی و اردویی برگزار خواهد شد و در نهایت به طلاب شرکت کننده گواهینامه اتمام دوره اعطا می شود. 

در انتهای جلسه طلاب خواهر و برادر به همراه دکتر پورسیدرضایی در فضای باز گلستان شهدا بر سر مزار برخی از شهدای گلگون کفن شهر شهیدان اصفهان حاضر شدند و از خاطرات ایشان با یکدیگر گفتگو کردند.


 




 




 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 803
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما