تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
جناب آقای علیرضا احسان دوست، مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان
جناب آقای علیرضا احسان دوست، مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان
1395/10/26 يكشنبه مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان: مردم در مسائل سیاسی هوشیارند مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به اینکه برای مبتلا نشدن به نابودی و پوچی، باید پاسدار این انقلاب بود گفت: طبق فرمایش رهبری باید حوزه ها انقلابی شوند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری شبستان،  نشست سیاسی با عنوان نفوذ دشمن، چرایی، ابعاد و اهداف در مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) اصفهان با حضور علیرضا احسان دوست، مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان برگزار شد.
 
مسئول بسیج دانشجویی اصفهان در خصوص نفوذ دشمن، چرایی، ابعاد و اهداف آن بیان داشت: ما باید با آگاهی از نوع راهبرد ها و سیاست های دشمن، نوع دفاع را مشخص کنیم و شما طلاب همجنس مردم هستید و مردم در این 37 سال نشان دادند که دارای فهم و بصیرت هستند.

وی در ادامه بحث ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند سخت ترین و مهم ترین نفوذ، نفوذ فرهنگی است و بعد از نفوذ فرهنگی، نفوذ سیاسی و پس از آن نفوذ اقتصادی، نفوذ از راه علم و فن آوری، دو عرصه ای است که عرصه سفید نام دارد.
 
وی تصریح کرد: مردم نسبت به عرصه سفید حساسیت ندارند و اگر عرصه  سیاسی باشد، مردم هوشیارند اما در عرصه فرهنگی و اقتصاد مردم هوشیار نیستند و دشمنان در حوزه  اقتصادی و حوزه  علم و فن آوری متمرکز شدند.
 
وی گفت: وقتی مسئولان توجه به خارج از کشور دارند و توجهی به داخل کشور ندارند، باعث می شود که بیان کنند، ما قائل به استقلال نیستیم و به توسعه در کشور توجه داریم.
 
احساندوست متذکر شد: عامل اقتدار نظام، مردم هستند، مجاهدین خلق تصاویر و عکس هایی از مکان های مرفه نشین تهیه می کنند که در فضای مجازی گسترش دهند و وال استریت ایرانی را برپا کنند و باید در هر جا که سخنانتان شنیده می شود با زبان و فعالیتهای خود این نظام را حفظ کنید، ما هنوز در انقلاب هستیم و رهبرانقلاب، آیت الله خامنه ای می فرمایند، انقلابی گری و انقلابی ماندن دو اصل مهم است.
 
وی گفت: برای مبتلا نشدن به  نابودی و پوچی، باید پاسدار این انقلاب بود، رهبری بارها تأکید کردند باید حوزه ها انقلابی شوند.

وی در پایان بیان کرد: دشمن در دو جبهه جبهه استکبار، در مقابلش جبهه انقلاب جبهه سلطه فعالیت می کند و اقدامات جبهه دشمن در جبهه نرم ایجاد انفعال داخلی، تبدیل گفتمان انقلابی به سازش پذیری با دشمن، تحریف امام و مکتب امام، ایجاد اسلام های جایگزین در مقابل اسلام واقعی، (اسلام سکولار، اسلام لندنی، اسلام تکفیری سلفی، اسلام التقاطی و...) و القاء تقابل های دروغین، مثل تقابل مصنوعی منافع ملی یا منافع اسلامی می باشد.
 
وی افزود: عصری کردن دین، یعنی ما از آنجا که دین اسلام آخرت گرا است، برای اداره ی جامعه هیچ تئوری ندارد،پس باید از غرب تئوری وارد کنیم و جامعه را اداره کنیم و تغییر آرام در خطوط قرمزرهبری؛ مثل جنگ صفین که ولایت را مجبور به عقب نشینی کردند و تضعیف نهاد های وابسته به رهبری از دیگر اقدامات دشمنان است.






 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 726
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما