تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی اکبر صافی رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و سرپرست مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره)
حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی اکبر صافی رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و سرپرست مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره)
1395/10/23 پنجشنبه برگزاری مرحله کتبی المپیاد علمی مبلغان زباندان سراسر کشور در ۸ بهمن رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) از برگزاری مرحله کتبی المپیاد علمی مبلغان زباندان سراسر کشور در تاریخ هشتم بهمن ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از ایکنا، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر صافی، رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: بنا داریم هر چهار سال یکبار، المپیاد علمی مبلغان زباندان سراسر کشور را برگزار کنیم. این المپیاد، پنج سال پیش به صورت استانی برگزار شد و امسال برای اولین بار در سطح کشوری برگزار می شود و طلابی که به زبان های عربی و انگلیسی مسلط هستند، در آن شرکت می کنند.

وی افزود: مرحله اول المپیاد، ۱۰ دی ماه به صورت اینترنتی برگزار شد و کسانی که امتیاز بالای ۵۰ (تا ۱۰۰ امتیاز) کسب نمودند، به مرحله بعد راه یافتند. حدود نیمی از داوطلبان توانستند به مرحله بعد راه پیدا کنند و طبق آمار، تجمع طلاب زباندان در شهرهای قم و اصفهان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صافی ادامه داد: مرحله دوم، آزمون تخصصی کتبی است که هشتم بهمن ماه در شهرهای اصفهان، قم، برگزار می شود و شامل بخش های دستور زبان، لغت، مهارت شنیداری و نوشتاری است. در صورت رسیدن حد نصاب داوطلبان، این آزمون در شهر های اهواز و مشهد هم برگزار می شود.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) بیان کرد: مرحله سوم، مصاحبه است که درپنجم اسفند ماه به صورت حضوری در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود. اختتامیه المپیاد، روز ۱8 اسفند ماه است که از نفرات برگزیده با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیس تجلیل خواهد شد و احتمالا حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان مهمان ویژه در مراسم اختتامیه سخنرانی خواهند فرمود.








 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 688
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما