تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
1395/10/9 پنجشنبه حجت الاسلام والمسلمین قطبی: حماسه 9 دی خروش دین مدارانه ملت انقلابی است رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: حماسه 9 دی را خروش دین مدارانه ملت انقلابی علیه نامردان و نا اهلان عنوان کرد و گفت: در انقلاب اسلامی مردم اساس نظام را تشکیل داده اند اما در برخی کشورهایی که مدعی دموکراسی هستند، مردم نفوذ و تاثیر مستقیم ندارند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از شبستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حماسه 9 دی را خروش دین مدارانه ملت انقلابی عنوان کرد و گفت: در جریان حماسه 9دی مردم با بصیرت و به موقع در صحنه حاضر شدند و دوام انقلاب صد چندان شد.

وی به ویژگی های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در انقلاب اسلامی مردم به عنوان اصل و متن هستند اساس نظام را تشکیل داده اند اما در برخی کشورهایی که مدعی دموکراسی هستند، مردم نفوذ مستقیم ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی مردم را استوانه های اصلی حفظ نظام اسلامی برشمرد و افزود: از دیگر ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی راه اندازی جریان روشن اندیشی و آزاد اندیشی است که از مطالبه های رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است و رو به رشد است.





 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 316
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما