تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد علیجانی رئیس مرکز ملّی پاسخگویی به سئوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد علیجانی رئیس مرکز ملّی پاسخگویی به سئوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1395/10/9 پنجشنبه کسب ۲رتبه برتر اصفهان در جشنواره پژوهشی مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی رییس مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی اصفهان اظهار داشت: دو نفر از کارشناسان مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی اصفهان در اوّلین جشنواره پژوهشی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی قم حائز رتبه شدند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از شبستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد علیجانی٬ رییس مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی اصفهان از کسب رتبه برتر دو نفر از کارشناسان مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی اصفهان در اوّلین جشنواره پژوهشی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی قم خبر داد.
 
وی افزود: در این جشنواره 55 نفر از کارشناسان پاسخگویی شرکت داشتند که 69 کتاب و 117 مقاله پژوهشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
 
حجت الاسلام علیجانی با بیان اینکه 7 نفر از کارشناسان مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی اصفهان در این جشنواره شرکت کردند تصریح کرد: حجت الاسلام دکتر علی حق شناس برگزیده و حجت الاسلام ابوالقاسم شهباز، شایسته تقدیر این جشنواره شناخته شدند.
 
وی گفت: این جشنواره با هدف تعمیق فرهنگ پژوهش، تقدیر از فعالیت های پژوهشی پاسخگویان، تجمیع و معرفی آثار پژوهشی پاسخگویان و تقویت پیوند پاسخگویی و پژوهشگری و با شرکت پاسخگویان مرکز ملّی پاسخگویی و نمایندگی های مرکز در اصفهان و مشهد برگزار شد.
 
رییس مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی اصفهان اظهار داشت: این مرکز با استفاده از اساتید و محققین حوزه علمیه و با هدف پاسخگویی تخصصی به سؤالات دینی اقشار مختلف جامعه، کارشناسان خود را در گروه هایی تخصصی قرآن و حدیث، فقه و احکام، کلام و اعتقادات، اخلاق و تربیت، تاریخ و سیره، مشاوره و  فقه خواهران (تلفنی) فعالیت می کند.





 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 547
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما