برگزیدگان
از برگزیدگان دومین جشنواره هنرهای تجسمی اشراق تجلیل شد.

آیین اختتامیه دومین جشنواره هنرهای تجسمی اشراق ویژه طلاب سراسر کشور در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این مراسم، حجج اسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سید محمود مدنی، رییس جامعه الزهرا، حسن محمودی، دبیر دومین جشنواره هنرهای تجسمی اشراق و محمد حسنی، رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مسعود نجابتی، عضو هیأت داوران این جشنواره به سخنرانی پرداختند.

در بخش پایان این مراسم، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.
در بخش ویژه این جشنواره جوایزی به برگزیدگان 5 رشته اهدا شد که در رشته طراحی سیدعلی موسوی قافله باشی، در رشته نقاشی فاطمه سادات رضا توفیق، در رشته معرق و منبت محمدحسین جلالوندی، در رشته گرافیک سیدهادی قادری و در رشته تصویرسازی نیز اکرم سادات میرتوانا حائز رتبه های برتر شدند.

در بخش مسابقه این جشنواره در رشته تذهیب و نگارگری: سیدمحمدحسین سیدکریمی، طاهره جیحون تبار و سمیه قاسمی حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در رشته نقاشی: اسماعیل علیمردانی، سیدعلی موسوی قافله باشی و فاطمه سادات میرباقری رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته معرق و منبت: مهدی محمدی مرام، کبری نیکبخت و حامد مفیدی فر اول تا سوم شدند و در رشته عکاسی: سیدجواد میرحسینی رتبه اول، محمد ایلیا طلبه هندوستانی رتبه دوم و بهنام احمدخانی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته گرافیک: عباس طرخان، مریم سادات منصوری و حسن الماسی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در رشته تصویرسازی خانم ایمان ناصر از عربستان حائز رتبه اول شد و فاطمه سادات رضاتوفیق و حفیظه مهدیان دوم و سوم شدند.

در رشته کاریکاتور: نیز سیدحسین ذاکرزاده شایسته تقدیر شناخته شد.

گفتنی است در حاشیه این همایش، نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره در مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افتتاح شد و به مدت دو روز پذیرای علاقمندان هنرهای تجسمی بود.


 

 
امتیاز دهی
 
 



Guest (PortalGuest)

مرکز آموزش های فرهنگی کاربردی
مجری سایت : شرکت سیگما