حجت الاسلام حسن محمودی
گفتگو با دبیر علمی دومین جشنواره هنرهای تجسمی طلاب حجت الاسلام و المسلمین حسن محمودی: هدف اصلی این جشنواره ، ایجاد زمینه ای برای رشد و شکوفایی بیشتر هنرمندان طلبه سراسر کشور در هنرهای تجسمی است. در گفتگو با دبیر علمی دومین جشنواره هنرهای تجسمی طلاب
حجت الاسلام و المسلمین حسن محمودی: هدف اصلی این جشنواره ، ایجاد زمینه ای برای رشد و شکوفایی بیشتر هنرمندان طلبه سراسر کشور در هنرهای تجسمی است.
 
خرسندیم که با عنایت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین ریاست محترم مرکز رهنگی هنری جناب آقای دکتر حسنی دومین جشنواره تجسمی طلاب  در آذرماه آغاز به کار کرد.
هدف اصلی این جشنواره همچون دوره پیشین، ایجاد زمینه ای برای رشد و شکوفایی بیشتر هنرمندان طلبه سراسر کشور در هنرهای تجسمی است. یقینا این حرکت بستری برای رقابت و هنرنمایی طلاب با استعادهای خلاق است؛ و خوشبختانه خود طلاب هنرمند و اعضای محترم انجمن های هنرهای تجسمی طلاب خودشان مدت ها پیگیر این کار بوده اند.
حال که این حرکت آغاز شد، امیدواریم که همه هنرمندان حوزوی سراسر کشور همت و تلاش خود را به کار بگیرند و با شرکت فعال درجشنواره، سطح کار و رقابت را در حد شأن و جایگاه خودشان ارتقا ببخشند.
دومین جشنواره تجسمی طلاب یک اقدام مهم نیز داشته است و آن اعلام موضوع ویژه با عنوان: فرهنگ قرآن است که امیدواریم همه هنرمندان طلبه همچنانکه به اهمیت این موضوع و رسالت حوزوی خود در قبال قرآن واقفند، همت مضاعفی در جهت تولید آثار قرآنی به کارگیرند.
بنده به عنوان یک خدمتگزار جشنواره از هنرمندان طلبه ای که در استان های و شهرستانهای سراسر کشور ذوق آفرینی می کنند، خواهش دارم، همچنان که خودشان  مشارکت فعالی در جشنواره خواهند داشت، دیگر هنرمندان حوزوی را که در منطقه خود می شناسند، تشویق کنند که با ما مرتبط شوند و آثار هنری خود را برای ما ارسال فرمایند.
 
 
 
امتیاز دهی
 
 



Guest (PortalGuest)

مرکز آموزش های فرهنگی کاربردی
مجری سایت : شرکت سیگما