ابراهیم سلیمانی
عکاسی، آسمانی‌ترین هنر در خدمت انسان معاصر عضو هیئت داوری جشنواره سراسری هنرهای تجسمی اشراق گفت: : هنر عکاسی آسمانی‌ترین هنریست که در خدمت بشر امروزی قرار گرفته است.
ابراهیم سلیمانی عضو هیئت داوری جشنواره سراسری هنرهای تجسمی اشراق طی سخنانی اظهار داشت:  هنر عکاسی به عنوان  یکی از شاخه های هنرهای تجسمی در دنیای کنونی حرف اول را میزند. ایشان در ادمه افزود: عکاسی در کنار تمامی رشته های هنری می‌تواند در خدمت تمام رشته های علمی و حتی در خط مقدم تمام پدیده های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قرار بگیرد.

وی گفت: به اعتقاد بنده عکاسی که یک هنر فردی هم هست میتواند در خدمت طلاب و روحانیت و فضلای حوزه های علمیه در تمام عرصه‌های اجتماعی در خدمت‌شان باشد.

سلیمانی تصریح کرد: امروز هم در دومین جشنواره سراسری هنر های تجسمی اشراق شاهد آثاری از این دوستان هستیم که در قضاوت و داوری و انتخاب این عکسها در خدمت هیئت محترم داوری می‌باشم.

ایشان در مورد ارزیابی آثار ارائه شده به دومین جشنواره هنرهای تجسمی گفت: طلاب ارجمند در این دوره آثار بهتری را ارائه کردند و انشاءالله برگزیده آن را در نمایشگاه و در معرفی چهره‌های برتر خواهیم دید.

عضو هیئت داوری جشنواره سراسری هنرهای تجسمی اشراق در مورد هنر عکاسی اظهار داشت:  هنر عکاسی آسمانی‌ترین هنریست که در خدمت بشر امروزی قرار گرفته است به دلیل اینکه ما از طریق ارتباط بصری با عناصر، رخداد ها و موضوعات مختلف می‌توانیم مستقیماً به تجزیه و تحلیل این مسائل بپردازیم که از این منظرر هنر عکاسی میتواند در خدمت جامعه دینی و حوزه های علمیه هم قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در مورد  با توجه به حضور پررنگ طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری به ویژه در هنرهای تجسمی به نظرم در برگزاری جشنواره‌های از این دست می‌تواند برای این عزیزان خط مشی اصولی فنی و هنری را تبیین کند و ارائه آثار برگزیده در این حوزه می‌تواند به عنوان الگو برای ادامه  این مسیر و  راه در خدمت هنرمندان عکاس  و طلاب علاقمند به فعالیت های هنری قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که به دنبال برگزاری جشنواره های اشراق است در این دوره هم خوشبختانه مقدمات برگزاری این جشنواره را فراهم کرده و امیدواریم در ادامه راه، خدمات ارزشمند این مرکز و دوستان را شاهد باشیم.
 
امتیاز دهی
 
 



Guest (PortalGuest)

مرکز آموزش های فرهنگی کاربردی
مجری سایت : شرکت سیگما