حجت الاسلام حسن محمودی عضو شورای سیاستگذاری جشنواره هنرهای تجسمی اشراق
عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره اشراق: هدف‌ دومین‌ جشنواره‌ هنرهای‌ تجسمی‌ اشراق‌ رشد طلاب‌ هنرمند است عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره اشراق گفت: هدف از برگزاری جشنواره سراسری هنرهای تجسمی اشراق، رشد طلاب هنرمند است و تاکنون ورک شاپ‌های متعددی در زمینه‌های هنری برای هنرمندان نخبه طلبه برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن محمودی در نشست رسانه‌ای «دومین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی اشراق» با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این زمینه اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم سیاست‌های ویژه‌ای در برگزاری چنین جشنواره‌هایی اتخاذ کرده است که این سیاست‌ها مبتنی بر شرایط روز جامعه است.

وی با بیان اینکه موضوع ویژه دومین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی اشراق فرهنگ قرآنی است، افزود: دغدغه‌های طلاب هنرمند متفاوت از سایر هنرمندان می باشد که تجلی آن در آثار آن‌ها دیده‌شده است.

عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره اشراق با تأکید بر اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 10 بهمن تمدید شده است، گفت: طلاب در زمینه‌های مختلف هنری تبحر دارند و عده‌ای از آن‌ها می‌توانند نمایشگاه‌های انفرادی برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: آثار جشنواره در 8 رشته طراحی، نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، عکاسی، نگارگری، کاریکاتور و هنرهای دستی جشنواره به شیوه‌های گوناگون حضوری، پست، ایمیل و تلگرام قابل‌ارسال است، و هنرمندان می‌توانند 7 اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری چنین جشنواره‌هایی رشد طلاب هنرمند است، بیان داشت: تاکنون ورک شاپ‌های متعددی در زمینه‌های هنری برای هنرمندان نخبه طلبه برگزار شده است و به‌طور کل هدف ما شناساندن هنرمندان طلبه به کشور است. 

وی با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی نیز برای هنرمندان طلبه برگزار می‌شود، اظهار داشت: این کارگاه‌ها به ‌صورت مستمر برگزارشده و در آن‌ها از اساتید برجسته‌ای استفاده می‌شود. 
 
امتیاز دهی
 
 



Guest (PortalGuest)

مرکز آموزش های فرهنگی کاربردی
مجری سایت : شرکت سیگما