اولین دوره آموزشی مطالعات اسلامی خانواده در مقطع سطح 4 برگزار می‌گردد

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)
اولین دوره آموزشی مطالعات اسلامی خانواده در مقطع سطح4 برگزار می‌گردد
مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در راستای حمایت از پایان نامه‌های سطح چهار حوزه جهت برگزاری اولین دوره آموزشی مطالعات اسلامی خانواده ثبت نام به عمل می‌آورد.
بر اساس این گزارش، اشتغال به درس خارج حوزه‌های علمیه، قبولی در مصاحبه علمی و تعهد گذراندن واحدهای آموزشی از جمله شرایط نام نویسی در دوره آموزشی نام برده است واستفاده از اساتید فاضل جهت تدریس، راهنمایی و مشاوره، پرداخت کمک هزینه تحصیلی مناسب و چاپ رساله‌های برتر بخشی از امتیازات شرکت در این دوره آموزشی است. همچنین سامان دادن به رساله‌های حوزوی برای تأمین نیازهای علمی و معرفتی در حوزه مطالعات خانواده و تأمین منابع کتابخانه‌ای و اینترنت از سایر مزایای حضور در دوره آموزشی اندیشه اجتماعی معاصر مسلمین به شمار می‌رود.
 علاقه‌مندان به نام‌نویسی در این دوره آموزشی می‌توانند تا تاریخ 5 دی‌ماه سال جاری با مراجعه به سایت مؤسسه به آدرس http://iri.dte.ir و یا با مراجعه به اداره آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) واقع در انتهای بلوار دانشگاه شهرک پردیسان مراجعه کنند.
 گفتنی است، ساعت حضور اداره آموزش این مؤسسه 13 تا 20 بوده و شماره تماس آن برای کسب اطلاعات بیشتر32136605  و 32136639 می باشد.
جهت ثبت نام کلیک نمایید

 
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

موسسه آموزش عالي حوزوي امام رضا (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما